Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2021


Aanbevolen berichten

Wat nou, ik heb 1 waarschuwingspunt!!! omdat ik een scheldwoord heb gebruikt, mag ik hier niet herhalen, het is een vrouwelijke hond en begint met een b... en ik heb geen idee waar ik dat heb geschreven 

roodhoofd ikdiealtijdzonetjesis

bewerkt door Artemis
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel allemaal.

Ik las nog iets over kittens, super advies je verwijst altijd iemand door naar de dierenarts.

Maar als je kittens uit hetzelfde nest hebt of het nu een groot nest is of niet, heb je altijd een achterblijvertje bij.

Dus mijn vraag is, zie je het kitten eten? Eet deze rustig met de andere mee?

Anders heb je misschien een katje erbij die het niet zo gezellig vind om samen met anderen katten te eten. En wil jou aandacht volledig als je hem of haar te eten geeft. Dus dan me time momenten regelen voor de kat die niet bijkomt. Die heeft jou gekozen blijkbaar om meer aandacht van te willen.

 

Maar ziektes uitsluiten bij de dierenarts echt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yana:

Hoe weet jij dat nou, kletskous :heart: Je schrijft het met een stelligheid alsof je er wetenschappelijk onderzoek naar hebt gedaan.

Heb ik. Ik ken er twee. Zij en haar zus. En als je ze allebei tegelijk in de auto hebt kan je maar beter zorgen dat je niet achter het stuur zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Cleo66:

Er word hier door "sommigen " inderdaad vaak stellig dingen beweerd , heb ik ook gemerkt op de pub quiz draad .  Of het werkelijk ook zo is , blijft dan een mysterie :D

Ja doe ik vaak, maar als het echt serieus bedoeld is dan zet ik het er wel expliciet bij :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuinwerk, veldwerk, eigenlijk kan ik daar ook echt enorm van genieten...afgelopen dinsdag had ik ongeveer 1000 preiplantjes in de grond gestoken, in squadhouding, ben er nog stijf van...s avonds dan heerlijk lichamelijk moe, I love it!! Vandaag heb ik ook voor de eerste keer asperges gestoken, man man man dat is ook een fors werkje! Maar...eindelijk onze asperges!!! Echt blij mee, mijn levenswending komt meer en meer echt tot leven! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Ps wat ik me ook bedacht vandaag tijdens het steken vd asperges ipv mijn valies te pakken om morgen op reis te vertrekken zoals al mijn collega’s: voor geen goud in de wereld had ik willen wisselen! Ik denk dat veel mensen mij zot zouden verklaren om die keuze maar dat maakt het nu net MIJN KEUZE en ik ben trots en blij dat ik ze gemaakt en gerealiseerd heb! Zoals ik net zei: de levenswending begint vorm te krijgen! Joepie zo blij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een blij ei
met géén tuin;)
dik 5 uur in de tuin van een vriendin gewerkt vandaag
ik had er wel eer van, 4 volle vuilniszakken onkruid
geoogst. Een echte tuinman mag de tuin zelf doen, ik deed
alleen het terras en de randen. menmen ik voel weer dat
ik een rug heb en kon mijn soepkom niet meer goed vast houden.
Denk wel dat een moestuin meer voldoening geeft.
Maar ben duidelijk niet meer aan zwaar lichamelijk werk gewend.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net alles terug gelezen van vandaag, en ja die stelligheid van BJ
en in de posting daarna, dat hij er haast nooit komt want 25 km
verderop en liever plaatselijke aankopen doen.
Maar ja een mening moeten we wel hebben he BJ;)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi bij ons in Vlaanderen loopt een actie: maai mei niet...een oproep om gras en onkruid te laten staan in mei...daar doen wij met plezier aan mee! Blij dat we nu eindelijk een excuus hebben voor onze ‘wilde tuin’ :D want moestuinieren vind ik ook wel veel plezieriger dan maaien en wieden! ;-) zaaien, planten en vooral oogsten is leuk!

@Reachernog extra nevelen tussen de regenbuien?? Het zijn veelvraatjes precies!? Of zijn ze ook verslaafd mss?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Reacher:

Mruh? 

knakker dacht je op de domino aan te sluiten?
maar daar slaat het ook nergens op.;)
of was je gewoon verzaligd aan het genieten?
ga ik zelf mn koffie maar even opgieten
als ik uit mn luie stoel overeind kan komen
met mn zere botten

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maai mei niet, heel goed, ik haal de grasmat uit mijn tuin om bloemenmengsels te gaan zaaien. Ik ben trots op mijn tuintje, alles wat er nu staat heb ik uit zaad en stekkies zelf opgekweekt. met een paar bloeiers van 3 euro per stuk die nu al echt hard groeien. heerlijk En een echt bijenhotel , Bee&bee :D een mooie zonnige dag hier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Musashi:

Hihi bij ons in Vlaanderen loopt een actie: maai mei niet...een oproep om gras en onkruid te laten staan in mei...daar doen wij met plezier aan mee! Blij dat we nu eindelijk een excuus hebben voor onze ‘wilde tuin’ :D want moestuinieren vind ik ook wel veel plezieriger dan maaien en wieden! ;-) zaaien, planten en vooral oogsten is leuk!

@Reachernog extra nevelen tussen de regenbuien?? Het zijn veelvraatjes precies!? Of zijn ze ook verslaafd mss?

Het mos is dorstig. Gelukkig alleen naar water. 

Stel je voor dat het ook espresso dronk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...