ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Daisy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Tja ik dacht dat @bumperjimjarig was Eerlijk gezegd greep ik iets uit de kast, wilde het weer terugstoppen en bedacht toen ‘why not’ . Why nut. Push your limits, goezo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Why nut. Push your limits, goezo. Ja tog! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En het lacht weer. Dank. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 9 minuten geleden zei Reacher: Tja ik dacht dat @bumperjimjarig was Eerlijk gezegd greep ik iets uit de kast, wilde het weer terugstoppen en bedacht toen ‘why not’ . Leuk! Ik had er zelf helemaal niet op gerekend dat het mn verjaardag was, zit gewoon in t alledaagse kloffie. Tatum, Kohtje, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zeg @Reacher en @Quinn, dat gesprek tussen jullie, dat is toch iets tussen jullie tweeën, hè? Iets privé-igs of zo, hè? Waarvan jullie twee wel weten wat alles betekent, hè? Een soort van "thuistaal" of "torteltaal"? Ik snap er namelijk geen hout van.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik druk oefenen vanmorgen met mini, want ome @bumperjim is jarig hiep hiep hoera! Reacher en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Sorry @Kohtje ik was even kwijt dat ik op de dagdraad zat te raaskallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ja je houd niet zo van vrouwen die ouder zijn dan jou toch? Liever wat jonger @Inzichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Daisy Wie of wat is Daisy, @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Excuus @Kohtje Volgens mij zijn @Quinn en ik eigenlijk forumtweeling. Met forumtweelingtaal dus. Sorry als het vervelend was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei Inzichzelf: Ik voel me hier thuis. Dus tóch wel, @Inzichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Tweelinggebrabbel dus eigenlijk @Reacher Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Volgens mij praat iedereen hier geheimtaal voor je @Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 21 minuten geleden zei aivy84: Hahahaha was ooit mn fb profielfoto maar lijkt me sterk dat je t daarvan herkent Ja daarvan heb ik het juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Nou @Reacher en @Quinn, excuses en sorry zijn niet nodig. Ik snap wel vaker wat niet, maar dit vond ik toch wel een hoogstandje... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ja daarvan heb ik het juist En het is dus Daisy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik ga er 1 wakker maken, hou het netjes hier! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 7 minuten geleden zei Kohtje: Wie of wat is Daisy, @ikkanhet? Mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: En het is dus Daisy? Als twee druppels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Volgens mij praat iedereen hier geheimtaal voor je @Kohtje Kom ik zo wezenloos op je over, @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Mijn dochter En die zit nu hier ook op het forum? Of lijkt ze er op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 O, als twee druppels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Volgens mij praat iedereen hier geheimtaal voor je @Kohtje Het was grappig want nadat je vaststelde dat je ons niet kon volgen zag ik de vraag die je aan @ikkanheten @Inzichzelf stelde. Vandaar. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ach lieve @bolletje, wat een verdriet. Maar houden van is ook loslaten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden