nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik ga maar naar bed, hopelijk lekker slapen. Voor jullie allen ook een goede nacht gewenst . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 7 minuten geleden zei spirit: Komt vast omdat jij een keertje niet het middelpunt van de dagdraad was @Bor Spirit, beetje lief zijn voor onze @Bor he. Ze is bijna nooit middelpunt. We bedoelen het allemaal goed. Alleen soms komt dat digitaal niet over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Laten we ondersteunend zijn aan elkaar oke? Ja ja en die vader petrus jas past mij niet maar toch. Dus laat ik de discussie omgooien,...ik wil 10 tm 14 mei in een leuk huisje zitten. Bungalowpark of natuurhuisje . nl Ik zit te twijfelen over een gebied. Zeeland (niet strand) is leuk, maar niet deze tijd. De hanzesteden prachtig. Maar ik zit te denken aan friesland. Weet iemand leuk dorpje/ natuurgebied? of wellicht ander voorstel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 3 minuten geleden zei knakker: Balen zeg. Hopelijk is het virus mild voor je. Sterkte kerel. zie pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 4 minuten geleden zei Bor: Earnewald @Vocatus Nog nooit van gehoord....klinkt als een dorpje bij het engelse cornwall (wil ik ook keer heen). Maar jij woont daar? hebben ze daar huisjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Jezus met die lichte koorts word ik melig,...uiteraard ff gegoogled en ik dacht,..yahtzee 3 maal woordwaarde: Eernewoude is een dorp in de gemeente Tietjerksteradeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 2 uur geleden zei Vocatus: Ben gebeld. Ik heb het coronavirus. Mag mn huis minimaal 5 dagen niet verlaten. Helemaallll geen zin. Beterschap!! Hoop dat het rustig verloopt voor je en je snel opknapt. Je was vorige week met een collega op stap toch? Heeft die je misschien aangestoken? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Droge afmelding voor dagpact Trusten allen en een rustige nacht gewenst Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 13 minuten geleden zei Bor: Lekker koese all ik nog niet. heb hele dag geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goed gedaan @spirit morgen weer een nieuw dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) Voor @knakker,..belofte maakt schuld. sorry moest het heel snel schrijven: Onmacht, dromen van en vooral beter zijn, Ik zit hier koud en alleen, moe van de lopende trein Verdrietig, onmacht en kijken naar de zee Langs tranen en whiskey,..neem me gewoon mee Geen excuses, geen verhaal, laat mijn plekje nu ff klein zijn Drinkend en wazig in hotel denken wat is mijn Familie thuis maar het is teveel, week dan maar weg. Vluchten vluchten , geen idee waar ik mn ei leg Ben zo moe, kinderen zeggen even dag dat beeld staat me bij wanner ik lach Aan mezelf werken, is er eigenlijk wel een zelf Paardenbloem zegt wat ik oogst wat ik delf Ik moet door en door, nu geen tijd voor lucht Wijzer hoop ik, hoop ik met een zucht 4 mei 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Vocatus: ehh 4 mei 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 25-jarige Malinese vrouw bevallen van negen baby’s flabbergasted slaapwel frummers Vocatus en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 13 uur geleden zei Cleo66: 3e keer dat het gevraagd word volgens mij excuses @Cleo66, ik weet dat je het fijn vindt als ik snel reageer. Maar vooral in ochtend en middag slaap ik nu heel veel. Ik denk via EHBO toen ik mn vinger openjatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Op 4-5-2021 om 17:40 zei Vocatus: Chitporactor bij een hond kan. En die blaft ook. Maar doet hij ook mannenwerk? Het ging over de hond indd xD Manwerk is ook beter bekent als het pakwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei 19Geeky91: Het ging over de hond indd xD Manwerk is ook beter bekent als het pakwerk zo leer ik weer eens wat. Bedank. Maar hoe bedoelde je met vliegen en fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 3 uur geleden zei Vocatus: zo leer ik weer eens wat. Bedank. Maar hoe bedoelde je met vliegen en fietsen? Ik bedoelde geen vliegen. Met pakwerk heb je een korte en een lange vlucht. Korte vlucht is een aanval waarin de hond zo'n 3 meter rent en vervolgens in de mauw bijt. Een lange vlucht is vanaf de andere kant van het veld. Alleen de korte vlucht heeft hij mogen doen, de lange vlucht vond ik nog iets teveel van het goede. Het fietsen dat is gewoon een stukje fietsen met de hond naast de fiets. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden