Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Beterschap @Vocatus goede dag om lekker in je bed te blijven . U tube filmpjes erbij . En uitzieken maar . Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Lonster, ik ben klaar met de belastingaangifte hoor, 217,= verdiend zo'n hoog uurloon had ik zelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik moet veel terug betalen belasting aangifte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Bor je hoeft niets te doen mbt aangifte de app openen en wat controleren en voila klaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Lummelen (of vervelen, hoe je het wilt noemen) is volgens mijn behandelaar heel belangrijk... Laat ik er nou net heel goed in zijn Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 5 minuten geleden zei Lieke7777: @Bor je hoeft niets te doen mbt aangifte de app openen en wat controleren en voila klaar . Behalve als je veel aftrekposten hebt zoals hoge zorgkosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: Behalve als je veel aftrekposten hebt zoals hoge zorgkosten Die heb ik niet Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Die heb ik niet Ook geen hypotheek rente aftrek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Nee, jij werkt in de zorg. Je wordt voor zorg betááld.. Nou ja, betaald tussen aanhalingstekens.. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik ben gek op het doen van belastingaangiftes. Ik doe het voor meerdere mensen. Ik heb iets met getallen...vandaar dat statistiek in mijn studie me ook goed afgaat. Getallen zijn eerlijk en rond en kloppen altijd. Ik hou van getallen. Lieke7777 en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: Ook geen hypotheek rente aftrek? Ja maar alles is ingevuld al en klopt als een bus . Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Ook geen hypotheek rente aftrek? En ook die hoef je alleen nog maar te controleren, is allemaal al ingevuld. Ik heb in het begin nog handmatig moeten invullen, dat waren een stuk of 6 of 8 kantjes en je moest ook alles zelf uitrekenen, daar was je wel een pittig avondje mee zoet. Nu is het een fluitje van een cent. Overigens moeten wij ook aardig wat bijbetalen ieder jaar. Maar goed, niet klagen, het is nou eenmaal zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Nee hoor Bor, het is echt een fluitje van een cent tegenwoordig... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Yvonne: Overigens moeten wij ook aardig wat bijbetalen ieder jaar. Maar goed, niet klagen, het is nou eenmaal zo. Hoef nóóit bij te betalen maar we hebben helaas een fout gemaakt en nadat we de hypotheek opnieuw overgesloten hebben afgelopen zomer de bedragen niet aangepast in de voorlopige terug gaaf die ik elke maand krijg . En die valt erg tegen wist dat ik moest betalen maar is bijna dubbel van wat ik ingeschat had Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Oei Lieke, dat is dus echt even balen... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ja zo zonde eigenlijk heb door niet drinken lekker alles zo op de rit mbt betalingen enz .. wat gespaard weer . Maar ja kom er wel overheen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 13 minuten geleden zei Yvonne: Overigens moeten wij ook aardig wat bijbetalen ieder jaar. Ik hoef nooit bij te betalen. Inkomstenbelasting gaat er gewoon elke maand vanaf. Ben jij dan niet in loondienst yvonne? Of moet ik eigenlijk ook bijbetalen maar ben ik per ongeluk de boel aan het belazeren haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zo straks nog even op pad moet jongste zoon brengen naar therapie en hij heeft voorafgaande een afspraak met onze voogd ook. Omdat brijder niet doorgaat ga ik maar even daar de binnenstad in . Kan ik even zwaaien naar @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik ga mn lenzen uitdoen en slapen. Mobiel rilt bijna mn hand uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Nou ik heb het ook weer achter de rug. Moet € 23 betalen, maar die wordt me kwijt gescholden. Dank je wel Belastingdienst, daarvan ga ik vanmiddag lekker een taartje eten. Lieke7777, Kohtje, lady jane en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 8 minuten geleden zei Vocatus: Ik hoef nooit bij te betalen. Inkomstenbelasting gaat er gewoon elke maand vanaf. Ben jij dan niet in loondienst yvonne? Of moet ik eigenlijk ook bijbetalen maar ben ik per ongeluk de boel aan het belazeren haha Nee hoor Vocatus, je hoeft niet bang te zijn dat je de boel belazert, maar wij doen gezamenlijk aangifte en Kees is al gepensioneerd, dus heeft twee inkomens: AOW en pensioen, beide worden belast, maar bij elkaar opgeteld komt hij in een hogere belastingschaal terecht, et voilà, dan gaat de kassa rinkelen. Niet erg, je moet er gewoon van te voren even rekening mee houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Dat wordt dus een flinke taart Lonster Geniet ervan.... Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Bor: Ben jij niet bij dat gesprek tussen voogd en je zoon @Lieke7777? Nee is een voortgangsgesprek die ze om de zoveel tijd individueel doet met de jongens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Vocatus, heb je nu je test gehad om 11 uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Kan ik even zwaaien naar @lady jane zwaaizwaai terug! Ik zwaai in gedachten ook altijd even naar jou als ik naar jullie Aldi fiets, paar keer per jaar Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden