Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Komt er vanavond nog wat leuks op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Heel verwarrend allemaal lijkt me, Als de mensen die erover gaan elkaar tegenspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Lieve @Cleo66 wat enorm heftig hartverscheurend. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei Musashi: Hier haalde ik ook al veel inspiratie: https://www.tourneeminerale.be/nl/tips-en-recepten Heb even gekeken. Staan paar hele leuke mixjes bij ja. Ga ik wel eens proberen. Bedankt voor t delen Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Heb je steun aan hen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Net weer een uur Zoom-gezongen, het is behelpen, maar het is zingen ook al hoor ik allen mijzelf. Het begint te wennen. Maar ooohhhh, wat zal het weer mooi zijn om samen te zingen. Lieke7777, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ome vocatus gaat slapen. Fijne nacht. Ik hoop dat jullie allemaal lekker zullen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Welterusten ome @Vocatus Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Geen sorry @Cleo66 een foto is zo werkelijk dat het onwerkelijk is dat het nog zo pas geleden is en ze is overleden is . Sterke iig @nancy voor jou ook een hart onder de riem met je gezondheid . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 3 uur geleden zei VIII: Echt, jij powervrouw!! Je bent voor mij echt een voorbeeld in m’n weg naar herstel. Ik vond het gister zo bijzonder bij m’n meeting dat ik vorige week zo warm was ontvangen en toen legde ze uit dat mijn eerste stap hun laatste stap is en ik vond dat zo mooi! Soort cirkeltje rond. Ga jij nu weer doen met je lezing Dank je zo werkt het idd nieuwe AA leden worden gekoesterd in het stappen programma . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Bah ik lig in bed maar veels te onrustig. Kan iemand ff een slaapliedje zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Slaaaaap kindje slaaaaaap ome vocatus is een aaaaaap . Een aaaaaap met witte voetjes die ligt nu zelf heel zoetjes .. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Maar ik denk dat @Jannigje veel mooier zingt die heeft geoefend met zoom vandaag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Renaldo61: Hoe geraakt iemand op Facebook aan 3000 vrienden en dan kun je daar toch niet op alle reageren of mee praten? Die zijn gewoon voor de heb .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 13 minuten geleden zei Lieke7777: Maar ik denk dat @Jannigje veel mooier zingt die heeft geoefend met zoom vandaag ... Ik heb wel geoefend, maar of ik mooier zing is maar de vraag he? Voor alle zekerheid krijg je Brahm zijn slaapliedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 13 minuten geleden zei Renaldo61: Heb je daar een opname van? om hier te plaatsen? Wij hebben wel veel opnames op cd, maar ik weet niet of we ook op YouTube zijn, ik zal eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) @Renaldo61 maakte grapje hè maar 3000 mensen op fb die heb je maar of je er mee communiceerd ? Ik communiceer niet via fb ook of ik plaats eennieuwe status of ik reageer met likes of een tekst maar meer ook niet . 15 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Dan is het toch niet gek dat je zoveel vrienden hebt ? Maar dat zijn ws volg vrienden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Sterkte 15 april 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Film aan het kijken lekker koese Bor Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Kijken Netflix the Outlander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik kijk een anime Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 19 minuten geleden zei Bor: Ik wil dat jij ophoudt te stoken tussen mij en smaragd. Hij zal dit niet leuk vinden dat ik dit zeg. Jij ook niet. Zeker niet hier he. Maar jij jut de boel op tussen mij en hem en daar moet je mee stoppen. Je bemoeit en je invloed is slecht. Ik reageer niet voor niks meer op je. Ik kan dat onderscheidt wel maken, vergeet dat niet. Weet niet waar je het over hebt. Zou niet weten wat ik zou stoken. Jij begint hier tegen me IPV op de app. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Paranoïde zijn is ook een kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 10 minuten geleden zei Bor: Mensenkennis ook. Die heb je dan niet dan tikte je dit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden