bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 11 minuten geleden zei Musashi: @bumperjim was beginnen lezen op jouw draadje...maar 3,5 jaar is een beetje lang om in een trek te lezen ;-). Het viel me op dat je in het begin dan ook wel struggelde met een bepaalde sfeer op het werk en je dienstreizen...heb je daar in die 3,5jaar een betere omgang mee kunnen vinden? Simpel... geen dienstreizen meer sinds een jaar Maar inderdaad dienstreizen zijn lastig... elke middag en avond "uit eten", je moet oppassen om het niet elke keer als een feestje te zien en daarmee als een excuus. Ik heb lange tijd dienstreizen helemaal "droog" gemaakt, gewoon omdat de drempel om veel te drinken vrijwel afwezig is, en bijna alle triggers aanwezig: lonely, tired, vaak hungry. Angry niet maar "feest" wel. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ps heb net laten weten dat ik niet meega op de werktrip! Johan55, Quinn en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Voilà en voel je je lichter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ja wel een opluchting nu het er uit is, nu alleen een beetje bang voor de reacties.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 YES! Ze gaat niet mee! Of wil je liever dat ze teleurgesteld of boos zijn? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik hoop het eerste dan is iedereen content! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 3 uur geleden zei bumperjim: Ik ben alcoholarm sinds 3,5 jaar Arm, dus je drinkt wel? niet dat dat iets uitmaakt.... ik heb niet de energie om jouw draad te lezen @Musashi als je bang bent, moed vinden. Goede moed, jouw beslissing dus goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Yep Ik ben eerst helemaal gestopt, toen heel voorzichtig weer begonnen met mate en af en toe, en dat is gelukt. Niet dat het makkelijk is hoor, tis makkelijker om niks te drinken dan 1 en daarna stoppen, maar ik moest het persé beter weten dan alle raadgevers hier. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 De beste raadgever ben je zelf, , advies betekent ook Ad Vies, je voegt iets vies toe. Ervaring en jezelf kennen. En weten waar de rem ligt. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Op 19-4-2021 om 18:27 zei bumperjim: Yep Ik ben eerst helemaal gestopt, toen heel voorzichtig weer begonnen met mate en af en toe, en dat is gelukt. Niet dat het makkelijk is hoor, tis makkelijker om niks te drinken dan 1 en daarna stoppen, maar ik moest het persé beter weten dan alle raadgevers hier. Even voor mijn duidelijkheid. April drink je toch helemaal niet. Omdat je hier schrijft. Voor mij is wel belangrijk om te weten wie er wel en wie er niet drinken omdat ik minimaal een jaar niet wel drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 1 uur geleden zei Artemis: Even voor mijn duidelijkheid. April drink je toch helemaal niet. Omdat je hier schrijft. Voor mij is wel belangrijk om te weten wie er wel en wie er niet drinken omdat ik minimaal een jaar niet wel drinken Ik sta niet op de lijst van het maandpact. Ik schrijf hier wel af en toe want er worden hele rake dingen gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Ja @bumperjimdat is omdat dry april echt het verschil maakt! bumperjim en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 En juni ook. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Dan ga ik door naar dry August is een Must Tatum, Musashi en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 en september I will always remember Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @Artemisdan mag jij dry september openen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 And in october we will (still) be sober . mag ik openen in oktober? Mijn verjaardagsmaand! Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Ja, @Majapak je kans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 19 minuten geleden zei Tatum: Ja, @Majapak je kans! Deal @Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 9 uur geleden zei Tatum: @Artemisdan mag jij dry september openen. ik verheug me er nu al op, na zo'n heerlijke lange zomer toch nog iets leuks in de september maand (tis weer voorbij die mooie zooooomer, die zomer die begon SOWHAT in mei ) Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 Al met zo ver vooruit bezig zijn... waarom dan niet gewoon het jaarpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 2 uur geleden zei Kohtje: Al met zo ver vooruit bezig zijn... waarom dan niet gewoon het jaarpact? daar ben ik ook Kohtje en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 4 uur geleden zei Kohtje: Al met zo ver vooruit bezig zijn... waarom dan niet gewoon het jaarpact? Dit zijn speciale wensen. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden