haddock Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik snap de vraag niet. Welke gap band? The Gapband? Hij staat op de vorige pagina! Het zijn slechts de idioten..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 humor verbindt, meestal soms niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 17 uur geleden zei haddock: Hij staat op de vorige pagina! Het zijn slechts de idioten..... Dan zeg ik als antwoord: the Gap Band. haddock en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Op 9-5-2021 om 20:45 zei Reacher: Yassss! Met welke talent/eigenschap helpt Deanne Troi haar crew? Blijkbaar hou ik de verkeerde Star Trek wortel voor om @hub02te lokken. ik trek deze vraag in en stel een nieuwe: Wie zei met grote regelmaat: ‘Beam me up Scotty’ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Captain Kirk! lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Very good captain Haddock! Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ok, komtie weer: waarom zijn groene asperges groen en witte wit? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Dat zit hem in de naam. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 de groene groeien boven de grond en de witte onder de grond haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 ik dacht even dat je kirky schreef Had haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei haddock: Ok, komtie weer: waarom zijn groene asperges groen en witte wit? ... God’s wil? Ik ga slapen, trusten! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Rightio, Jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Slaap lekker, Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 In welke serie speelt Omar Sy (van Intouchables) de hoofdrol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Shoot, ik heb m gezien...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Lupin! Naar Arsene Lupin. Maar ga nu bedwaarts, doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 yep, goed he! jij bent weer ik duik er ook in slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Tussenvraagje? Er is een erkende lijst in Nederland met daarop 418 fobieën. Sommige daarvan zijn best grappig, behalve als je ze hebt, uiteraard. Wat is spectrofobie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst voor verscheidenheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nee, dat is hem niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 angst voor kleuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nee, dat is chromatofobie. Wist je trouwens dat er een speciale term is voor de angst voor de kleur geel? Xanthofobie. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik heb hier geen geduld voor en heb zitten googelen. Ik vind deze fobie uit de top tien van de vreemdste fobieën ook wel geestig: Hexakosioihexekontahexafobie: (Anst voor de cijfers 666) Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst voor licht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nee, ook niet. Omdat ik ook geen geduld heb in dit, een hint zoek het dichtbij, al lijkt het vaak ver weg. je herkent het en toch klopt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden