Bob Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik had inmiddels wel "beaufort d'été" op het internet gevonden. Dus mocht ik niet meer meedoen, maar ik wil het toch laten weten dat je dat "zomer" niet in het Nederlands moet zoeken maar in het Frans. Lees maar hier bijvorbeeld: https://kaaswiki.abrahamkef.nl/artikel/beaufort-dete/ bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) Ziet er lekker uit, dat kaasje! Dankjewel, Bob! 7 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 De jury zegt, tussen (onder de Yucatan)/Mexico en Guatamala heel er mooi daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Hi @Quinn Was de schrijver van jouw boek misschien Roald Dahl @Yvonne? Ik vind het plots zo degrotevriendelijkreus-achtig klinken. Neen @Reacher, geen Roald Dahl.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 En Zomerbeaufort is tóch een kaasje lees ik.... lijkt me lekker hmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Niet te geloven, ik had je bijna mijn beste thee gegeven om je om te kopen voor de oplossing en het was gewoon het tweede antwoord dat werd gegeven Lol ik kan het helaas niet in real time volgen steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 1 uur geleden zei Bob: Ik had inmiddels wel "beaufort d'été" op het internet gevonden. Dus mocht ik niet meer meedoen, maar ik wil het toch laten weten dat je dat "zomer" niet in het Nederlands moet zoeken maar in het Frans. Lees maar hier bijvorbeeld: https://kaaswiki.abrahamkef.nl/artikel/beaufort-dete/ En als je dus in die hoek bent (Chambéry, Lyon, Grenoble en omstreken) en je ziet een beaufort op de markt of bij de supermarkt, inpakken en wegwezen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 volgens mij had ik de laatse 3 vragen goed,..en is mn account morgen weg. Oke oke kan ik eindelijk doen wat ik leuk vind,l..een all out pub quiz. 3 vragen: hmm ik ben nu stoer maar moet ff nadenken: oke ik zoek iemand die dit weet: - ibiza is waar we allemaal heen wilen,..wat is de hoofstad? - Je hebt muisjes als iemand geboren is,..waarom muisjes"? - vocatus is fan van pisscalidieri. Wat zijn de 3 bestansdelen? Nu ik tochg weg ga;... de winner krijgt een 250 euro efteling bon lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik weet daar allemaal geen antwoord op. Niet zo heel erg want van de Efteling vond ik alleen Villa Volta wel leuk. En het sprookjesbos. Wie weet de namen van de Brönte zusters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Emily en Charlotte, ik meen dat er nog een derde zuster moest zijn? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik moest t me meissie ff navragen, maar die kwam met Anne. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Klopperdieklopt! De derde heeft een veel voorkomende naam in England. En is de minst bekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Haddock en Lady Jane zijn het! Anne inderdaad! Of wil je meissie meedoen Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Misschien hebben jullie een Kwik en Kwek vraag? Dan geven we Kwak even pauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Had mag. Ik kijk Bull nu En Anne telt voor 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ok! Mn meissie zit Petra te kijken op de Belg en heeft maar wat met één zatladder. En, dank Jane, hier komt ie: hoe heette het naar n beroemde nieuwslezeres vernoemde plantsoen in Waldolala? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Witnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 De lachende scheerkwast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Neenee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het Mies Bouwman plantsoen haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ze is vast ooit nieuwslezer geweest. Toen ze net begon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nee, die opende ‘ Het Dorp’! As ook n mooie vraag geweest, trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Of Sonja Barend plantsoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Neenee, omroepster. destokouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Jaja ik gok ook maar wat dewanhopiggokkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden