Moeps Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 12 uur geleden zei lady jane: Lisa? Misschien, ik weet het echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 blij toe; knakker is aan zet☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Spoorzoeken. De weg naar het oude thuis.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 15 minuten geleden zei knakker: Welke studie hebben één of meer van de katten van @Reachergedaan? Socrates de filosoof. Maar z'n bul heb ik nooit gezien! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Dat doet zeer aan m'n ogen @knakker Hoe heet zo iemand die rijke mensen omhoog helpt in de Himalaya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 17 minuten geleden zei knakker: Ow, zou hij gesjeesd zijn denk je? En Plato was er ook nog. Maar nu misschien niet meer trouwens. Maar jij mag Kwin. Dat :O En jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Labelle ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 2 uur geleden zei knakker: Dat was geloof ik een cursus. Maar ik bedoel een universitaire studie. Hij heeft ook een graad in buurt patrouilleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 2 uur geleden zei knakker: Oh pardon Van welke band is het nummer met de pakkende titel "Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen alsjeblieft?" Gaaf! Trockener kecks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Met puntjes op de o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 25 minuten geleden zei knakker: Heel goed @Reacher. Jij mag weer. Zo’n gaaf liedje!!!! Ik loop het nu al de hele tijd te zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Wie citeer ik uit welke film Yippee-ki-yay, motherfucker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 John McClane, Die Hard. Klassieker! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Absoluut! De beurt is aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Aww... Alan Rickman... Er zijn drie wetten van de robotica volgens Asimov. Noem er in elk geval één. Maar drie is natuurlijk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Science fiction Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Sjonge, da’s lang geleden dat ik die ouwe Isaac gelezen heb. Fantastic Voyage. Geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Een robot mag een mens nooit pijn doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Is er 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Reacher en Quinn jullie zitten duidelijk in dezelfde lijn zeg niet aan mij besteed (mijn zoon zou er wel raad mee weten denk ik) maar wel leuk zo jullie te lezen hoor, ik haal wel even een ranja voor jullie en bitterballen, want de terrassen zijn ook weer open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 2 minuten geleden zei lady jane: bitterballen Bitterballen? Why!Ik ben toch altijd lief tegen je? LJ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Ik eet de bitterballen wel op, mag jij de ranja @Reacherk@ En dank je @lady jane ik ben wel blij zo. @Reacher jij bent, hij is goed genoeg. Dit is de volledige tekst: Eerste Wet Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt. Tweede Wet Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden, behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet. Derde Wet Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet. 29 april 2021 bewerkt door Quinn Netjes. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 1 minuut geleden zei knakker: Ik ben het wel met die wetten eens. De robot moet wel zijn plaats weten. Echt niet! Robots 4ever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 @Reacher, ik maak heerlijke veganistische bitterballen met eikhaas (geen zorg, is een paddenstoel met draadjesvleesstructuur) en daarvan heeft @lady janeeen voorraadje in de vriezer en die ging ze aan jou aanbieden Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden