haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Alledrie fout. Nog n paar vouten en ik geev n hind. defoutenmakert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Slechterik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 uur geleden zei haddock: Als het te moeilijk wordt heb ik er nog wel eentje, alleen Bor mag niet meedoen. Wat betekend het fryske woord earrebarre in het Nederlanda? Ooievaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Aan u de eer, Quinn! En het is de zee van Azov, tussen de Oekraine en Rusland 24 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Hmmm... dat je dit antwoord wist @Quinn. Lijken de Friese en Groningse taal soms op elkaar? *onschuldige emoji met aureooltje* Quinn en haddock reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Hmmm... dat je dit antwoord wist @Quinn. Lijken de Friese en Groningse taal soms op elkaar? *onschuldige emoji met aureooltje* Neeeeeee. Ik vind dit óók verdacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Alles is verdacht. Er is geen waarheid. degemeenplaatsplaatsert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Kijk, van west naar oost heb je Westfriesland, Friesland, dan n stukje nog eigenwijzerwillewezendegeenfrieswillenhetende, en dan Ost Friesland. Nou vraag ik je, waar zou de kink nou zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Ik vind jullie niet meer lief. Wat is de Cornetto trilogie? edit op verzoek van @Bob: jullie slaat in dit geval specifiek op @Reacher en @nancy die me vreselijk plagen. 25 april 2021 bewerkt door Quinn Voor Bob Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 uur geleden zei Quinn: jullie Moet je mee oppassen op dit forum. Dat weet je toch? Voor je 't weet voelen de Fransen, de Belgen, de Brabanders en de mensen uit de randstad zich ook aangesproken. Trouwens, gister toerde ik door een groot stuk van Nederland. Ik vond het landschap in Drente eigenlijk wel mooi. Mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Cornetto, Magnum en schepijs. Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 1 uur geleden zei Bob: Moet je mee oppassen op dit forum. Dat weet je toch? Voor je 't weet voelen de Fransen, de Belgen, de Brabanders en de mensen uit de randstad zich ook aangesproken. Trouwens, gister toerde ik door een groot stuk van Nederland. Ik vond het landschap in Drente eigenlijk wel mooi. Mag dat? Aangepast. En Drenthe mag hoor. De antwoorden zijn trouwens fout. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Een roman in drie delen over een Italiaanse maffiafamilie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 ik zat net te denken aan een Groningse maffiafamilie haha D C Q drie delen, samen één, zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Gegoogled. Ik ken de trilogie per stuk (natuurlijk ) wel maar ik wist niet dat het deze verzamelnaam had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Echt nog niemand? Moet ik een hint geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nou, waar blijft die hint? degeenideehebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 ja, hint, hint! please... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Niemand vroeg om een hint! Maar nu wel, dus komt ie. Het gaat om drie films (hint 1) die verhaaltechnisch niets met elkaar te maken hebben (hint 2) waarin twee Britse acteurs (hint 3) die al heel lang vrienden zijn (hint 4) de twee hoofdrollen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Na 4 hints nog steeds keine ahnung..... dezekerergdomme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) niet brits, sorry 25 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Keine blasse Ahnung... haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Echt niet?? Maar die films zijn geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Of gewelddadig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden