Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Hup hup! Antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gegoogled: op internet de één De Nijl maar de ander zegt een rivier die ik niet genoemd heb. Dus er zit niets anders op dan af te wachten tot de collega van Vocatus weer in zijn slaap gaat zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Amazone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik gok op de Yangtzee, hoe spel je dat ook weer, die rivier in China, uit de documentairereeks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Dat spel je zo: 長江 20 april 2021 bewerkt door Bob Kohtje, Quinn en Yana reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 9 uur geleden zei Reacher: Hup hup! Antwoord! Doe aub even normaal @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Langste rivier is de nijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 . 34 minuten geleden zei Vocatus: Doe aub even normaal @Reacher Zit er helaas niet in Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Wie schreef Burning in water, drowning in flame. Schrijver, alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Waarschijnlijk nogal obscure vraag. Hij was de hoofdpersoon in Barfly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Krek! Jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 17 minuten geleden zei Etty: Wat doen onze amygdala? is dat voor fight and flight response? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Dat zijn toch je amandelen? Geen idee wat die dingen doen, bij mij niks in ieder geval want die werden er bij ons standaard uitgehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 16 minuten geleden zei Yana: Dat zijn toch je amandelen? Geen idee wat die dingen doen, bij mij niks in ieder geval want die werden er bij ons standaard uitgehaald haha,..het is amandelvormig. Maar volgens mij toch echt stukje van de hersenen dat angst stuurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Aha, ik had al zo'n gevoel dat dit een gevalletje klok en klepel was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 2 minuten geleden zei Etty: Kon je ze maar laten weghalen Haha dat zou ook weer niet goed zijn. Want dan zouden we krokodillen gaan aaien en van ene hoge gebouw naar het andere springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Ik moet nu echt ff aan het werk. Kan iemand anders aub vraag stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Nou, die amygdala doet wel meer, hoor. Beetje kort door de bocht. Maar goed, nee, ik stel geen vraag, moet zo ook werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Welk vogeltje zit bij Bumperjim onder de dakgoot te broeden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Een zwaluw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 De roepie- roepievogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 a Blue Jay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Fout, fout, fout. Een blue Jay was wel leuk geweest want die komen in Europa niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Mussen nestelen vaak onder dakpan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden