nancy Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 3 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Je kan toch nog niet weten hoe snel die dan zal ‘vliegen’? Of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Ik zeg 2 jaar 3 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Tot op heden zitten jullie er ver naast.. Ik weet het antwoord, ik heb niet eerst gegooled, maar weet dat van een TV programma.. Men is er nl. al heel serieus mee bezig om rond 2030 een bemande vlucht te gaan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik w8 op antwoorden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Vér naast?? Nou, dan gok ik 12 jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik dacht eerder iets van 40 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik las ooit eens in een boek dat het een half jaar zou duren, maar dat was stevige science fiction fictie. Ik heb echt geen flauw idee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Volgens mij deed de onbemande er laatst 7 maanden over...de bemande zal er iets langer over doen? Ik schat 9 maanden? 3 april 2021 bewerkt door kunsie nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Oh ja, die onbemande is laatst geland, ik denk dat Kunsie aardig goed zit. kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Heeeeee Kunsie! Alles goed? kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Hoi Nancy! Ja het gaat redelijk goed met me, dankje! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Kunsie, dat is leuk kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Kunsie's antwoord reken ik goed.. Men denkt er 7 tot 9 maanden over te doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Dat betekent dan dat jij aan de beurt bent om een vraag te stellen @kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Oh wat leuk! Ik heb er een...welk ras is de kat van mijn avatar? Een makkie voor de kattenliefhebbers denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Uhhhhhh........een huiskat . Ik weet niet veel van katten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Helaas fout Nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Poes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Waar het hart vol van is Quinn? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Europese korthaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Nee Reacher...mispoes Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik hou ook eigenlijk helemaal niet van katten Ik ben erbij Quinn, kunsie, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik zie vlekken! Bengaalse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Yes!! Bengaalse tijger...ze heet Pussycat en is mijn allerliefste vriendin nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden