Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 O, ik dacht veel meer, wel dertig miljoen ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Quinn: O, ik dacht veel meer, wel dertig miljoen ofzo. Misschien was ik na 2 miljoen de tel kwijt. Of had ik de overige 28 miljoen bubbels opgedronken. 31 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 @Tatum vind het al best een prestatie om twee miljoen bubbels te kunnen tellen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Hangt er van af hoe snel je ‘m leeg drinkt...in het begin meer dan op het einde... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Nee nee hoor ik heb geen vraag! Allee dan voor jou: 100 miljoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 6 minuten geleden zei Bor: Ergens is dit goed natuurlijk. Haha ja, bij ons krijgt geen bubbeltje de kans om te verdwijnen, hupslokweg. Tatum en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Ik kan hier wel weer beginnen met tellen: 31, 32, 33, 34, 35... pffff t/m 1000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Dan is het niet meer zo pffft @Yanakomaan je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 48 miljoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 5 minuten geleden zei Bor: Hint. Het zijn nog geen 50 miljoen. Dan gok ik op 49. Miljoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Pfff.....heb ik ff mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 1 uur geleden zei Bor: Goed zo! Jij mag @Quinn! Waarom drijven appels eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 (bewerkt) Amai ik wist helemaal niet dat een appel blijft drijven!?!? Ook ander fruit (en/of groenten dan)? Euh door inhoud van water en lucht die minder weegt dan water alleen? 1 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Nooit aan appelhappen gedaan @Musashi? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 39 minuten geleden zei Quinn: Nooit aan appelhappen gedaan @Musashi? Euh nee, in water? wel zo als ie aan een touwtje hangt en je er dan zonder handen een hap uit moet nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 dat heet in Ned. koekhappen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 In water inderdaad, waar de appels blijven drijven. Waarom drijven appels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik denk dat het juiste antwoord al gegeven is. Ik was nieuwsgierig en had gegoogled. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 @Musashi had hem bijna, maar omdat het later is toegevoegd, had ik het niet gezien. Nog een keer Moes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Oh No weer een vraag verzinnen!? Mijn kennis geraakt stilaan op! (Buiten mijn vakidiotie): Wat is de Japanse naam voor kersenbloesems? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik weet het niet maar het woord 'ikaru' plopt bij me op, of misschien is dat geeneens een woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Het lijkt er wel wat op maar niet helemaal correct! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik heb daar naar gegooled, maar uiteraard verklap ik het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Wat is nu het juiste antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Tja wil er niemand meer meedingen naar de hoofdvogel? eer zal de winnaar deel zijn! Ik wacht nog even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden