Reacher Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Of je een vraag wil stellen maar dan in het Iers. Zegt Google. Maar het kan ook best ‘kun je het afwaswater behangen’ betekenen. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Oh ja vraag. Waar staat de afkorting AA voor in de dorstlesser AA Drink? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Iets met ‘ actie’ meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 After is goed @Artax en actie is eigenlijk activity. After Artax reken ik ook goed Dus kom maar op met de gezamenlijke vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 8 uur geleden zei Artax: nu mogen we vast samen een vraag verzinnen.. Oeh leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 8 uur geleden zei Artax: wanneer... zijn… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 ik dacht meer aan gaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 zijn rapen op ... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Eer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ongeveer een kwartier. Vrijwilligers? https://www.delhaize.be/nl-be/recepten/receptDetails/Geglaceerde-rapen-met-kaneel-Iberico-varkensmedaillon/r/d3681efc7bff4f12a3c939dbe10b182b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Wanneer zijn de rapen gaar. uhm, als we de eerste weer nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Op 16-11-2021 om 22:12 zei Bor: Jij gaat niet meer mee op mijn boot. Waar slaat dit op man. Borretje , dat meen je niet. Mensen ik heb goed nieuws. Het is me eindelijk gelukt om te stoppen. Nu 16 dagen nuchter. Helaas met pilletjes voel me zwak maar het is niet anders. Voel me goed Was wel gevecht van 1 jaar joh. Ik vertel wel keer. Ohh en ik wil wel pubquiz vraag stellen dus komt ie. Vandaag geleerd: In europa zijn inmiddels bizar veel electrische auto laad palen. Wat is waar: Van alle palen in eu staat: - 1 vierde in nl - ¹ vijfde in nl - 1 derde in nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Op 19-11-2021 om 09:10 zei Lonster: Ik snap alle ophef en speculaties ook niet zo. Zoals verwacht kwam je na een paar dagen weer terug, met een nieuwe naam. Bilo en Vocatus lijken nu zelf ook verdwenen. Of hebben zij nog meer namen? En voor de duidelijkheid. Ik had ooit Bilo aangemaakt,. lang lang geleden toen ik niet besefte dat mn alcohol een probleem was. Ik was het serieus al vergeten,. Echt waar. Google blijkbaar niet dus hij logde me ineens in met bilo. Ik snap de problematiek niet. Ik heb niets te verbergen. Iedereen hier weet dat ik 40iger ben,..moeite met alchol etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 De rapen zijn gaar als het weer Hommeles is. Wanneer het precies Hommeles is weet ik niet. Ja, als de rapen gaar zijn. Maar een datum weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 En in de pruimentijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Da’s mosterd na de maaltijd en de vlag dekt de lading ook niet helegaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 MAAR WE HOUDEN TOCH VAN MOSTERD!!!? Dus dan mag dat best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 De rapen zijn dus gaar na twintig minuten én na 15 minuten als we de eerste weer nemen terwijl het hommeles is en met de gebakken peren zitten in de pruimentijd, als mosterd na de maaltijd. Wie heeft een volgende vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 waar haalde abraham die mosterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Niet in Koh zn Dyane, want hij ging in zn eendje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 in één keer goed Had, jij mag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Neenee, Jane, ik verklapte zn vervoer, niet zn bestemming! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 1 uur geleden zei Hadocque: Niet in Koh zn Dyane, want hij ging in zn eendje. Dat was het eendje van Mozes, waar hij mee de berg op ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) Ha, nu ben jij m, Koh! debergvermijder 2 december 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden