haddock Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Neten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 14 uur geleden zei haddock: Neten? Dit is vast goed denk ik, gezien het gezegde “het jeukt als de neten”. Maar ik ben niet de goede ezel voor het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ja, dat is met zekerheid goed, hoor. Maar ik dacht dat het een hoofdSTADvraag moest zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Niks verplicht hoor. Maar maak jij maar n mooie hoofdstadvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 1 minuut geleden zei nancy: Ja, dat is met zekerheid goed, hoor. Maar ik dacht dat het een hoofdSTADvraag moest zijn?? Ja, maar dit is @knakkerhumor, toch? Een omdenkvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Neuhh......dat laat ik over aan Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Dan wachten we nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Hoe heet de hoofdstad van het Keizerrijk Trigië? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Trigonimé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @haddock heb ik gelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Nee, wel in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Een oplossing iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Trigopolis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Qui @Hadocquele chique? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 C’est bon, ma cherie of zoiets! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Oe lala! Deze screensaver heeft mijn petekind op zijn tillefoon. Het is een bijzonder jong en dat is het. Hoe heet dit dier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) Dat is duidelijk n kameleonwandelendetakzeepaardjeeendebekdraak! Toch? 23 oktober 2021 bewerkt door Hadocque Bob en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Eerste prijs voor originaliteit! Maar het is veel simpelerder dan je denkt. What you see is what you get. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Een takkenbeest. Bob, Hadocque en Reacher reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 hij lijkt een beetje op de venus vliegenval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Als het geen draakje is, is het en zeepaardje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Parbleu! Ik dacht een Rafelvis maar een van de namen blijkt ook Zeedraak te zijn. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Misschien hebben Artax en ik dezelfde smaak in mythische dieren nou @Hadocquewaar blijft de volgende vraag? Op 23-10-2021 om 21:10 zei Hadocque: Dat is duidelijk n kameleonwandelendetakzeepaardjeeendebekdraak! Toch? Op 24-10-2021 om 08:18 zei Reacher: Parbleu! Ik dacht een Rafelvis maar een van de namen blijkt ook Zeedraak te zijn. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Jaja, ik weer zeker! Vooruit dan maar, n makkelijke denk ik: hoe heet mijn kasteel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Ja dat krijg je als je ieder dier uit het dierenrijk opnoemt Versailles? Omnietmeteenweeraandebeurttezijnmaarikweethetwelnatuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden