Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 You joined the dark force Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 En de vraag luidt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Is het niet de achternaam van de persoon die het idee van een zoekmachine kreeg en dat vorm ging geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Nou dan zat ik toch aardig in de buurt. Yana, Lika en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Joost Prinsen, Wieteke van Dort en Aart Staartjes... haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Zooooo leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Ik weet J.J. de Bom, Jan geloof ik en Titia Konijn nog. Joost Prinsen vind ik nog steeds een fascinerend mens, ook zijn stemgeluid. En Aart Staartjes... ach het verongelukken en overlijden van meneer Aart deed me eigenlijk best veel.... Maar nu nog een vraag bedenken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Joost Prinsen was toch Erik Engerd? Zo noem ik hem nog altijd, tenminste. En dat terwijl die man allesbehalve eng is. Hij woonde destijds achter m'n tante in Halfweg en in de tuin kon je z'n stem boven alles uit horen, zelfs boven de vliegtuigen die daar zo laag overvlogen dat je de mensen achter de raampjes kon zien zitten... (dat laatste is een heel klein beetje overdreven, maar laag vlogen ze..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Was dat niet in de Stratenmakeropzee show??? Wat grappig Halfweg.... als ik met de trein van Haarlem naar Amsterdam ging dan kwam je langs Halfweg en daar stond een groot reclamebord : 'Kent u het gemak van onze laadbak?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Oh ja, dat is ook zo.... nu nog die vraag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Oké, komtie: Noem drie genomineerden voor de Liegebeestverkiezing 2021 van Wakker Dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 planetproof en de kippensector. Of is het kipsector Alledrie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 De genomineerden waren: Keurslager Meatlovers PlanetProof Olvarit Kiplobby @Bor, @knakker en @Reacher .....alledrie antwoorden in de goede richting, alle drie mogen een volgende vraag stellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 12 minuten geleden zei knakker: Omdat het zo’n mooie wedstrijd was. Welke viespeuk won er vanmiddag Parijs-Roubaix? die ene die met losse handjes fietst, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 o, de vraag is al niet meer de vraag... komt ervan als dat berichten plaatsen na elke keer opnieuw inloggen weer zo moeizaam gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 1 uur geleden zei knakker: Omdat het zo’n mooie wedstrijd was. Welke viespeuk won er vanmiddag Parijs-Roubaix? Mevrouw Deignan Ze klinkt als een lekker koekje, daarom is ze jou natuurlijk opgevallen. Waarom is ze een viespeuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 T is n Italiaan, zn naam ben ik ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 En Bor, niet zo flauw doen, hoe meer vragen hoe beterder. deverbeterder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 4 minuten geleden zei haddock: T is n Italiaan, zn naam ben ik ff kwijt. Een man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Danweetikhetniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Jaha, Reacher, de Dames doen ook eindelijk mee maar die gaan me te traag.. deolieoptvuurgooiert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 De Heren zijn me te saai Vlammetje erbij? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Ik heb ut niet gezien, maar wel gehoord.... En ben de naam alweer vergeten, zat de 'o' van modder in, dat wel. En hij ging tekeer als een weetikveelwat toen hij gewonnen had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Oh ik dacht dat dat ook gisteren was. Ik zit als een havik bovenop dat sportgedoe. Over sport gesproken: hoe heten de hond van Lucy Luke, het paard van Lucky Luke en de leukste van de gebroeders Dalton ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Heppie ook n zus dan, die Lucy heet? Rataplan, jolly Jumper en Averell. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden