Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 The Who speelde! Nou en of. En je mag echt meerdere keren raden. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 the Doors? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Black Sabbath? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 The Beatles inderdaad en de Doors. John Lennon zat ergens en mocht het land niet in van Nixon ((Gaat het verhaal). Er gaan ook andere verhalen maar deze vind ik het stoerst. The Doors dachten dat Woodstock een (te) klein festivalletje was. Fout! The Stones weet ik eigenlijk niet. Ze waren er niet bij maar ik weet eigenlijk niet waarom niet. De laatste die ik in gedachten heb is een zangeres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 (bewerkt) Zappa? Edit: is geen zangeres.. 19 juli 2021 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Asterix: Zappa? Da’s toch geen zangeres? 19 juli 2021 bewerkt door Reacher Edit: Asterix schreef het zelf al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Hele makkelijke hint want ik moet gaan slapen. Ze zong Blue. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Ze koos voor een optreden in een talkshow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 1 uur geleden zei Reacher: Hele makkelijke hint want ik moet gaan slapen. Ze zong Blue. Makkelijke hint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 9 uur geleden zei Reacher: (...) zong Blue. Eiffel65 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Hihi.... de leden van Eiffel 65 waren indertijd nog niet eens geboren @Quinn.... Misschien haar grootste hit even vermelden @reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Zit me hier n partijtje te schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Cher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Joan Baez Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 2 uur geleden zei haddock: Zit me hier n partijtje te schamen. Waarom? Geduckduckt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 3 uur geleden zei Yvonne: Hihi.... de leden van Eiffel 65 waren indertijd nog niet eens geboren @Quinn.... Misschien haar grootste hit even vermelden @reacher? Ik ken haar alleen van Blue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 1 uur geleden zei nancy: Cher Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 34 minuten geleden zei nancy: Joan Baez Die was erbij! Dus nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 22 minuten geleden zei Reacher: Waarom? Geduckduckt? Neenee, dat ik t allemaal niet meer zo goed weet….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grunn Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Cass Elliot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 16 minuten geleden zei haddock: Neenee, dat ik t allemaal niet meer zo goed weet….. You and me both. Ik ben meer vergeten dan ik ooit geweten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 12 minuten geleden zei Grunn: Cass Elliot Niet de zangeres die ik in gedachten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Zij dus. @Artax en @Maverickzijn samen aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik ken haar alleen van Blue 'Big yellow taxi' was volgens mij haar grootste hit... Maar ook 'Both sides, now' is van haar... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden