Mariposa Geplaatst gisteren om 07:15 Rapport Geplaatst gisteren om 07:15 Welk land heeft de meeste eilanden ter wereld?
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik dacht aan Finland, maar dat zijn meren.
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Sweet! 😃 ik heb nl de perfecte vraag: waar smaakt een kattenvacht naar?
Bob Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Karamel. Net als toffee. 12 uur geleden bewerkt door Bob
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Ik vil ze altijd voor ik ze braad. Maar dan proef je gewoon konijn. Het is de smaak van het haar dat gevraagd wordt. Geen idee trouwens, ik lik mijn poes niet af.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja precies @Mormel dus ik weet het antwoord niet.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Laat maar. Ik geef de beurt aan iemand anders. 👍🏼
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 25 minuten geleden zei Mormel: Maar dan proef je gewoon konijn. Het is de smaak van het haar dat gevraagd wordt. Geen idee trouwens, ik lik mijn poes niet af. Ik kan nu iets heel schunnigs gaan typen maar ik houd me in… Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Laat maar. Ik geef de beurt aan iemand anders. 👍🏼 Wil je alsjeblieft wel het antwoord geven want al krab ik nog zo door mijn haar, ik heb geen idee hoe kattenvacht smaakt. Of is het een strikvraag? Dan zeg ik: naar de shampoo die Reacher deze ochtend heeft gebruikt. Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Shit, sorry @Reacher ‘t is ok.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 29 minuten geleden zei Mormel: Wil je alsjeblieft wel het antwoord geven want al krab ik nog zo door mijn haar, ik heb geen idee hoe kattenvacht smaakt. Of is het een strikvraag? Dan zeg ik: naar de shampoo die Reacher deze ochtend heeft gebruikt. Sorry, ik zag deze antwoorden helemaal niet aankomen, had ik moeten zien. It’s all good. Ik vond het naar pas gewassen linnen smaken. Afgelopen weekend had ik het met vrienden over Angela van the Office. If you know, you know. En toen probeerde ik het eens gisteren. Soit. Volgende vraag?
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar goed, karamel dus... Ik heb er ook 2 rondlopen maar ze verharen enorm. Ik denk dat ik even pas.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik blijf bij het thema dierenvacht. Maar dan van eentje die je beter niet in de weg kunt lopen, namelijk de ijsbeer. Welke bijzonderheid aan de haren van een ijsbeer zorgt ervoor dat ze extra goed tegen de kou kunnen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden