Reacher Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik vind dit echt zo’n ROTonderdeel van het forum! Iemand vertrekt zonder een woord te zeggen en je komt nooit meer te weten hoe het met die persoon is. Dus ik weet niet of je iets gemist hebt Nancy, behalve dat we Knakker missen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik ben het helemaal met je eens, Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Op 15-11-2021 om 17:38 zei nancy: Huhhhhh?? Zomaar weg? Zonder aankondiging? Of heb ik wat gemist.... ik ben een it nerd en bewaar alle wps convs. Ik kan jullie vertelen waar ezel is mocht er behoefte aan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 on topic: zijn haaien ouder dan bomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Weet je wat,..ik ben hyperrr * (nu 13 dagen zonder alcohol)...ik kan online ezel opzoeken. Dat idee is alleen leuk als hij vriendelijk weg ging. Mijn gok;./..hij drinkt weer en moest van zn vrouw alles deleten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Niet doen, @Vocatus. Respecteer nou maar gewoon zijn privacy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Zojuist zei Bob: Niet doen, @Vocatus. Respecteer nou maar gewoon zijn privacy. @Bobik wil niet irritant zijn,..maar hij respecteerd ons toch ook niet? wat voor moeite is het om dag te zeggen? off topic;..antwoord op je vraag is cumulus alto?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: hij respecteerd ons toch ook niet Waar maak je dat uit op? Trouwens, ook dan nog. 2 minuten geleden zei Vocatus: antwoord op je vraag is cumulus alto?? Ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 16 minuten geleden zei Bob: Waar maak je dat uit op? Trouwens, ook dan nog.Ik Ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt Ik heb biologie uni gestudeerd en alle wolken beginnen met stratos. Ik weet nog dat ik hard moest lachen over de schaapjeswolken omdat die stratos alto heetten. Wat ingaf dat elke alto persoon (wasin mijn tijd) een schaap was. Okay ik geef toe dat het toen leuker was dan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 sorry bilo is vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 laatste vraag dan en ga ik slapen: hoe denk jij dat de egyptians de bouwwerken hebben gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Alto slaat op de hoogte van die wolken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 En ga hier nou niet met twee verschillende namen schrijven. Dat is tegen de regels en maakt mensen zenuwachtig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 fair enough,...ik doe mn best,..hoe schakel ik om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Een beetje it nerd moet dat toch wel lukken? Of blijf anders @Bilo. Tip: bij het aanlogscherm kun je ook een password reset activeren. Misschien helpt dat in jouw geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) . 16 november 2021 bewerkt door Lonster irritatie Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Hij kon niet meer aanloggen als @Vocatus. Daarom gebruikte hij maar een ouder account. Niet teveel heisa van maken, zo erg is het ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Ik snap alle ophef en speculaties ook niet zo. Zoals verwacht kwam je na een paar dagen weer terug, met een nieuwe naam. Bilo en Vocatus lijken nu zelf ook verdwenen. Of hebben zij nog meer namen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 beiden zijn er nog hoor. en wie weet hoeveel persoonlijkheden mensen hebben hier ik kan er geen wijs uit worden en wil me er niet meer mee bezighouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 en dat lukt dus duidelijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Nou, ik ben nog steeds ik. En ik heb ook niet de behoefte me anders voor te doen. Ik ben prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Is er nog ergens een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Is dat de vraag? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Op 15-11-2021 om 17:26 zei Reacher: Over @knakker gesproken: wie weet een sprookje met een ezel? Deze stond nog open, maar let maar niet op mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 14 minuten geleden zei Oskar: Wijst op zijn nieuwe avatar Zorro het ezeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden