Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Wil wel antwoorden maar geen vraag stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 en het plakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 geen patatje saté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Kan me niet bedwingen suikerspin Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 (bewerkt) Kermis. Denk aan kermis. @Musashi jij hangt 1 april 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 stinken die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Vind ik wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Kan me niet bedwingen suikerspin jij bent Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik weet niet direct een vraag, Iemand anders mag van mij ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Allee misschien dan: hoe heet de hond van Kuifje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik zeg het niet, kan ik, zwijgen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Bobbie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Joepie @Tatum wint! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Hoeveel snaren heeft een viool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 (bewerkt) Nee 1 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ahhhh, gelukkig. Ik zou geen vraag weten namelijk Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 12 minuten geleden zei Tatum: Hoeveel snaren heeft een viool? Vier.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 (bewerkt) Ja, goed! @Adrianmag. 1 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Op 1-4-2021 om 21:22 zei Tatum: Ja, goed! @Adrianmag. Stil hier.. Dan ga ik weer iets bedenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Zojuist zei Adrian: Stil hier.. Dan ga ik weer iets bedenken.. Heeey....het is stille Zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Doen we dan niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Als er een bemande vlucht naar Mars zou plaatsvinden hoelang duurt dan zo'n vlucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 32 lichtjaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 1 uur geleden zei Tatum: 32 lichtjaren? Dat is wel erg veel hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden