Fabienne1985 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 2 minuten geleden zei Bor: Wij zijn gewoon bang. Hij kan z'n werk haast niet meer doen. Z'n uitslagen lijken ook niet goed, gezien we moeten komen op gesprek. Zag het wel hoor, vallen enzo verlammingsverschijnselen. Kenmerk voor z'n ziekte. Dochter uitstrijkje was ook niet goed, moeten we ook afwachten Ik ben zo verdrietig. Ik kan alles maar ik kan mijn man niet missen. Nou ja... Afwachten. Ik snap wel dat je daarom uithaalt en boos bent maar eigenlijk ben je gewoon heel erg machteloos:( je mannetje maar gauw een knuffel geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Dikke knuffel @Bor probeer lief voor elkaar te zijn ... al is het moeilijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 2 minuten geleden zei Bor: Neuh.. helpt vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Heftig @Bor en vreselijk spannend! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Sterkte!! Met huisbrand, dochter en ook met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Zo, lig in bed en tijd om te slapen. Was gelukkig alcoholvrij dagje voor mij . Trusten allemaal rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Het begint voorzichtig licht te worden, tijd om een slaappoging te doen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 2 uur geleden zei Quinn: Het begint voorzichtig licht te worden, tijd om een slaappoging te doen. Waarom heb je zo'n apart slaappatroon @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 @Vocatus omdat ik de laatste tijd weer veel last van nachtmerries heb, stel het slapen zo lang mogelijk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @Vocatus omdat ik de laatste tijd weer veel last van nachtmerries heb, stel het slapen zo lang mogelijk uit. Oh gelukkig, was bang dat je een vampier was, alleen slapen met licht. Ik heb ook erge nachtmerries door meds. Maar ik slaap toch nog steeds graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Nee, ik slaap niet graag, maar ben geen vampier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Zojuist zei Quinn: Nee, ik slaap niet graag, maar ben geen vampier. Gelukkig. Alhoewel, als je een vampier was die geen bloed maar vet zuigt,...dan mag je langskomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 O alle foute grappen... Ik zwijg. Moet me concentreren. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 4 uur geleden zei Quinn: @Vocatus omdat ik de laatste tijd weer veel last van nachtmerries heb, stel het slapen zo lang mogelijk uit. @Quinn, doe eens een slaapmeditatie voor je gaat slapen.! Internet/youtube staat er vol van. Bij mij werkt het uitstekend. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden