Lieke7777 Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nog 2 dagen ... nou ja 2.5 dan is het april .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 26 minuten geleden zei Statice: Ik meld me hier toch maar even, al voel ik me nog niet helemaal thuis. Bevind me in de gevarenzone. Vanmiddag een bezoek aan ongeneeslijk zieke vriendin. Ach, wat doet dat zeer. Sterfdag van lief in zicht..volgende week. Al die herinneringen. Wel al aan de wijn en dat is juist wat ik niet wil. Was zo op de goede weg... Ja, dat doet zeer. Maar zeer is niet zo erg, zo is het leven en jij kan dat aan. Echt waar, je kan het aan, de herinneringen, de vreugde en het verdriet. Wees niet bang maar leef! Accepteer de pijn, dan kan er ook geluk zijn. Verdrink je de pijn, dan is er alleen nog maar doffe verdoving Gooi maar weg die wijn, drink een paar glazen water en kruip in bed. Morgen weer een nieuwe dag om blij met jezelf te zijn (of te balen met een kater). Succes! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Wat verdrietig @Isabeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Hoe is het vandaag @Statice ? Probeer op de sterfdag er iets moois van te maken . Doe je nog iets speciaals ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Had al op je eigen draadje gereageerd maar nogmaals sterkte @Isabeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Herkenbaar sterkte ook hier @Isabeau en @Statice Ook ik merk dat nu, na 3 maanden nuchter, oude onverwerkte emoties sterk opspelen. Mijn winst zit in de frisse ochtenden. Verder vind ik het zwaar, zo verdoofd de oude shit omhoog voelen komen. dag voor dag, vandaag drink ik niet. En maart heeft een staart. Voor mij dan. April doet wat ik wil . Toch? Toch! Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 De laatste dag van Maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 31 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 En ook deze gaat alcoholvrij voorbij. 23 graden en thuiswerken, wat wil je nog meer Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Wat een feest vanavond, maart gehaald! Wie drinkt wat om te vieren? Ik ga voor bruiswater met citroensap! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Ik drink thee met een schijfje gember. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 31 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Water je weet toch... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Zit er alwéér een maand op? Kruidenthee met veel verse gember. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Cola light Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 kat in bakkie, zware werkdag, daarna gaan fietsen en wandelen en waar ik vroeger aan de drank ging (welverdiend) neem ik nu een mix van Gimber met cranberriesap en water. heb net Yogi thee op , met een brownie, welverdiend rest van de avond lekker water PARTY Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Goed gedaan allemaal Artemis, Musashi en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Jeuj!! Applaus voor onszelf!!! Feestje!! Wie doet er mee in april? Wie niet en waarom dan niet? (Geen verantwoording afleggen hoor, ben gewoon nieuwsgierig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 staat genoteerd in het april draad je @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 tot morgen in april mensen. Johan55 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ole!! Deze draad is eraan voor de moeite!! Proficiat iedereen!! mijn nicht (ook geheelonthouder) zei me gisteren dat ze rond 6 maanden het moeilijkst vond, ik start nu m’n vierde maand, ben benieuwd. Ik weet dat het voor mij een valkuil zal zijn dat ik nu al zo lang bezig ben, dat ik het ‘kan’, dat ik mezelf ‘mag’ belonen, ‘eentje kan geen kwaad’, denk dat het vechten wordt tegen al die excuses. Een gewaarschuwd vrouw is er 2 waard, dus kom maar excuustruusjes, ben er klaar voor om de strijd met jullie aan te gaan (en te winnen!!!) so far so good, april count me in! Want ik pak jou in!!! Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 wat een raar woord eigenlijk, valt me nu pas op; geheelonthouder we onthouden ons nl niet echt iets maar gunnen ons veel "echters" Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 9 uur geleden zei Musashi: Ole!! Deze draad is eraan voor de moeite!! Proficiat iedereen!! mijn nicht (ook geheelonthouder) zei me gisteren dat ze rond 6 maanden het moeilijkst vond, ik start nu m’n vierde maand, ben benieuwd. Ik weet dat het voor mij een valkuil zal zijn dat ik nu al zo lang bezig ben, dat ik het ‘kan’, dat ik mezelf ‘mag’ belonen, ‘eentje kan geen kwaad’, denk dat het vechten wordt tegen al die excuses. Een gewaarschuwd vrouw is er 2 waard, dus kom maar excuustruusjes, ben er klaar voor om de strijd met jullie aan te gaan (en te winnen!!!) so far so good, april count me in! Want ik pak jou in!!! Ik ook maand 4, gaan we gelijk op? ik ga ook door voor volgende ronde Iedereen gefeliciteerd , we kunnen het Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Goed bezig wij! @Artemis als ik heel eerlijk en precies ben, moet ik nog 2 dagen wachten, mijn laatste drinkdag was 02.01.2021. Maar voor de gemakkelijkheid reken ik begin vd maand...keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Zeker goed zo @Musashi het komt niet op een dag. We gaan voor de lange adem en dan maakt een paar dagen niet meer uit Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden