Spring naar bijdragen

Donderdag 11 februari

ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Yvonne:

Smaragd, vergeet niet dat wij het ook vaak niét eens zijn... dat je ook af en toe behoorlijk kwaad op mij bent en omgekeerd ook wel... dus misschien is dat niet zo'n goed idee.. 

Lieverd en ook voor @lady jane dat mag toch? Maar jullie zijn wel echt, dan maar oneens hier, op mijn Fb zul je zien dat het noooooooooooooooooooit over drank gaat bv hihi, toch ook logisch. Jullie beiden mogen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @Fabienne1985. Je wereld weer vergroten. 

Toen ik nog dronk kreeg ik heel veel last van mijn hoogtevrees. Het werd steeds erger. Dat is over. Drank maakt meer kapot dan je in de gaten hebt...

Ha @niks. Fijn dat je je meldt.

@Quinnwat moet je een pijn meevoelen met je zoon. Voor hem en voor jezelf ook.:heart:

Werklui over de vloer is killing @Bor

@Smaragdzo knap dat je je plan hebt bijgesteld!

@rapilosmisschien moeten we samen eens een stukje gaan rijden??? Dat zou wat worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

ben je aan het hyperen Smaragd
of aan het droogdrinken
ik weet niet goed wat ik ervan moet denken

Jij mag ook op  mijn  fb je lijkt op mijn schoonmoeder fysiek. Nee ik drink niet droog, heb jullie gewoon nodig mag het

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Smaragd:

Dan voeg ik jou zelf wel toe :D zo ben ik dan ook wel weer, fijn dat je er was btw. Snap en hou van meningen. Al zijn ze anders, juist DIE heb ik soms nodig, nee niet op fb daar ben ik alleen maar lief en leuk. 

Ja klopt sinds ik echt amper drink nog ( zeg namelijk niet helemaal niet want het is nog wel eens gebeurd zoals enkelen weten) voelt de mist in mijn hoofd iets wegtrekken, althans zekerder om weer te rijden, en wil en moet het ook wil niet afhankelijk zijn van.. plus heb het super leuk gehad vandaag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fabienne1985:

Ja klopt sinds ik echt amper drink nog ( zeg namelijk niet helemaal niet want het is nog wel eens gebeurd zoals enkelen weten) voelt de mist in mijn hoofd iets wegtrekken, althans zekerder om weer te rijden, en wil en moet het ook wil niet afhankelijk zijn van.. plus heb het super leuk gehad vandaag 

?????

Op mijn Fb bv is het alleen maar leuk of tranen maar nooit door drank. Denk dat je op iemand anders wilde antwoorden @Fabienne1985

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten nu. nog even hier in huis wat rommelen en dan op tijd mijn bed in... 
Trusten luitjes... 
Smaragd... rustig aan hoor, jij ook trusten straks... 

Nog even op de valreep: Fijn Jopie... , in gedachten zie ik je het zachte spul strelen... leuk, mooi!!! 
Trusten ook voor jou natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig dat je je eigen account zomaar kan laten verdwijnen. Kan ws niet eens maar goed. Deze dame zat echt in nood en gewoon weg. Alcoholisten kunnen dat doen maar niet op een forum als dit lijkt mij of met verzoek urgent, ze heeft jonge kids zoals ze vertelde hier destijds. Ze zat toen op de stoep voor haar huis. . Snap niet dat niemand haar meer kent??? Mijn geheugen doet het nog goed.

Ik blijf nog op, heb geen slaap. En nee ben geen naar mens. Alsof ik mij moet bewijzen hier.

Hoop dat mensen die zich verbannen hier voelen toch nog komen, juist die mensen. Jopie red zich wel met haar geklaag. Grapje maar wel waar. Kom op! Jee mens wees blij met die flat.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 15. 3de weekend in morgen. Vandaag loopschoenen voor het eerst in jaren weer aangetrokken en 5km gelopen. Mijn doel is om mijn neurotransmitters en receptoren een feestje te geven als ik de loopschoen uit haal. Ik hoorde ze vandaag eerder schreeuwen HELP. Heheh. Leek wel of ik een of ander opwekkend middel had genomen na de run. Zalig gevoel. Doch had ik kort erna een bepaald gevoel van, een lekkere trappist zou me smaken. Tintelingen op tong en gehemelte. Maar het weerstaan was makkelijk. Geen haar op mijn hoofd die nu aan weer drinken denkt. Eerste week was ik een wrak. Tweede week heb al klussen in huis gedaan die al jaren op zich laten wachten. Wel ik kijk uit naar het weekend. Want dat waren toch de cravingperiodes. Elk droog weekend maakt me sterker. Mijn huid ziet er gaver uit. Nog een fijne avond iedereen en sterkte voor zij die het nodig hebben. BTW ik krijg een foutmelding voor gebruik smilies. Ik zou jullie anders een bloemetje sturen voor jullie ervaringen en tips die een grote steun zijn voor me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Lika:

Fijn @Fabienne1985. Je wereld weer vergroten. 

Toen ik nog dronk kreeg ik heel veel last van mijn hoogtevrees. Het werd steeds erger. Dat is over. Drank maakt meer kapot dan je in de gaten hebt...

Hier kreeg ik ook last van verschrikkelijk  die dieptes  ' vooral als we op vakantie  reden  door kloven  wat ik eerder  geweldig  vond  .

Nooit  gedacht  dat dit misschien wel ook eens de drank  kon zijn geweest .

Heb nog niet  echt hoogtes  gereden  afgelopen  jaar  ' behalve route  Napoleon  maar die  vond  ik  niet spectaculair  waar we langs  kwamen  .  

Benieuwd  of dat  dan ook verbeterd  weer is mochten  we aankomende  jaar op vakantie kunnen . 

Vreselijk  die hoogtes  kreeg altijd  neigingen om te willen  springen  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...