Spring naar bijdragen

Donderdag 11 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nou ja @Yana
Wat heet goed gekomen
Wij hebben een parkeerplaatsje voor de flat
Auto stond gelukkig ergens in een hoek, en is nu wat schuin naar voren gedraaid
hij staat nog steeds zo, maar gelukkig staat hij niet iemand in de weg
vriend komt morgen kijken, of hij hem eruit kan krijgen
wielen blijven gewoon rond spinnen en wil geen meter voor of achteruit

@Cleo66
Er ligt hier best een berg sneeuw ja, maar zoals gezegd op het parkeer terrein, want daar wordt niet gestrooid of geveegd
hoe gaat het overgens bij je klantjes /
Nog steeds leuk ?
ik vermoed, zomaar van wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij wat te pittig inmiddels, de draad van vandaag. Dat is mijn probleem, dus maak je niet druk.

@Cleo66 hij vroeg wanneer ik nou weer gewoon thuis kom wonen. Zei dat ie me mist en Eef ook en mama ook en dat de baby constant huilt, maar dat is omdat die me ook mist. Dus ja, ik weet niet meer hoe uit te leggen dat het echt voorgoed is, op zo'n manier dat hij het accepteert.

En ik misschien ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn sorry ik mag mij er misschien niet mee bemoeien maar je hebt toch ook oudere kinderen, wat zeggen zij? 

Jij kan heel slecht alleen zijn, snap ik met zoveel drukte om je heen, je bent toch niet een narcist he? Schrok en kan veel hebben van jouw opmerking, je neus in het wit. Echt dan is alles kansloos, nog meer. Wel fijn dat je deelt. Heb ik ook gedaan en nee is niks, nep energie. Kan hier allemaal niet maar goed dan nog kan het wel. Ik heb een slaappil nodig om niet te drinken, kun je nagaan. En ik voel mij ook rustiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei rapilos:

Wilde vanochtend dus naar werk met de auto.

Rijdt ik weg, kom ik na drie meter muur vast te zitten.

Uiteindelijk auto laten staan, met de fiets veel te laat op werk.

Waarom komen mijn leeuwen en beren toch altijd uit ?? :(

 

 

 

 

Voelde het al aan, soms heb je die connectie.

Hoop wel dat je veilig bent nu lieverd, niet naar de wijn grijpen, ja ken het, niet doen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah okay Duidelijk @Quinn dus cut the crap and do je ding. Nee is niet grappig. Vergrijp je niet aan jezelf dan doe ik dat ook niet. Oook dat slaat nergens op. Die knul kijkt tegen je op, hoop ik. Maak er  het beste van. Je bent een vrij mens hierin, je kan het ook leuk brengen naar ze en doen, zoiets. Maar goed jij kan heel goed voor jezelf zorgen. Met een beetje hulp he. Moet oppassen met wat ik zeg nu. Voor je het weet heb je 10 diagnoses op je koppie. Take good care pleae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei rapilos:

 

Maarre....Moest jij niet gaan slapen ;)

Ja ik ga zo, die slaappil is bijna uitgewerkt voor mijn gevoel, kan ik mij straks aanmelden op benzo forum. Maar wel droog van alcohol, vind ik al heel wat, dag 6. Dat getel dat ben ik dan weer. Ja ik ga zo. Als het lukt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragd:

Dat weet ik, Nancy is de beste en liefste hier maar jij weet ook heel goed dat wij doen wat wij willen doen, is erg maar zo is het. Dan morgen maar een kater is niet anders, hoef iig niet te werken en met 3 heb ik ook een kater ja. Daarin herken ik @Fabienne1985 wel een beetje

Waar herken je me in :)? Je bent ook alleenstaand met 3 kinderen en zijn nu niet thuis? Ik heb overigens nog altijd niet gedronken. Heb al hoofdpijn van het niet drinken B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Smaragd:

Ja ik ga zo, die slaappil is bijna uitgewerkt voor mijn gevoel, kan ik mij straks aanmelden op benzo forum. 

Misschien staat het al ergens, maar wat slik jij?
Ondanks de inspanningen van Bolletje loop het benzo forum nauwelijks.
Teveel mogelijkheden om een vraag te stellen, te weinig reacties.
De meesten zijn inmiddels verhuisd naar de Facebook groep Benzo Strijders, ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Smaragd, toch mooi dat je niet naar de winkel bent gegaan. Of het nou komt door de kou, de sneeuw of de peptalk hier. Of misschien het van je af schrijven? Weer een dag gewonnen.

Ik kwam wat schrijven, maar weet niet meer wat. Ik ga bami maken, met saté en vegakipstuckjes.

bewerkt door Lonster
scheldwoorden weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Roberto:

Misschien staat het al ergens, maar wat slik jij?
Ondanks de inspanningen van Bolletje loop het benzo forum nauwelijks.
Teveel mogelijkheden om een vraag te stellen, te weinig reacties.
De meesten zijn inmiddels verhuisd naar de Facebook groep Benzo Strijders, ik ook.

Ik slik niks heel veel, niet op regelmatige basis. Gewoon een temazepam, ja alles met pam is niet goed. Ik weet het! Is uitgewerkt en helpt niet eens. Laat maar is niet belangrijk. Voel mij zo alleen terwijl ik alleen wilde zijn. Haat de dood sorry, kan niks meer. Had de perfecte oplossing. Volgend jaar ben ik er niet meer denk ik.

@Lonster bami lekker mmmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bumperjim:

Dat was dus ook weer zo'n geval van als niet iedereen fijn met me meelult dan ga ik gauw weg...

Subforum zelfbevestigingsdrang de baas...

Ow nee deze dame had echt een alcoholprobleem, schandalig als het echt verwijderd is, hoop dat ze het zelf heeft gedaan onder invloed dan. Als de moderator het heeft gedaan echt maar goed @Smaragd hou je mond sttttttttttttttttttttttt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...