Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

We  gaan er voor!  Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Takeiteasy    

Vandaag proficiat aan mezelf! Ik heb nu net een hele maand niets gedronken. Ik vind ook dat het me wel beter af gaat, de routine/ gewoonte is er een beetje uit aan het gaan, hoewel ik soms nog wel ver

Doen we ook  mee toppers

Posted Images

9 uur geleden zei Harp:

Ja, ik herinner me nog wel dat je enorme binges hebt gehad. Dan valt het nu in ieder geval mee. Gebruik je nog Refusal of iets dergelijks?

Ja ik slik normaal gesproken antabus,meestal na het avond eten en dan om de dag. 

maar omdat ik het zo enorm druk had en het warm eten er elke keer bij inschoot dacht ik dan neem ik hem morgen wel enzovoorts 

stom natuurlijk want dan ga ik weer twijfelen en sjoemelen. 

conclusie: moet het veel rustiger aan gaan doen,ik ben mezelf echt voorbij gelopen de afgelopen weken. 

teveel stress, oververmoeid,slecht eten. 

zo zie je maar,teveel hooi op me vork genomen en dan loop je uiteindelijk met open ogen weer in die valkuil. 

maargoed dat is een aandachtspunt waar ik nu aan ga werken. 

gas terug nemen !

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mij als weinigdrinker was het eerst even wennen zo'n maandpact. De gedachte 'ik mag niet drinken', speelde steeds op maar na een paar dagen was ik er aan gewend en ben ik soepeltjes en droog door de maand gerold.

Bedankt Johan, voor dit initiatief :rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...