Spring naar bijdragen

Donderdag 14 januari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Renaldo61:

@ikkanhet Ik zou gek worden met zo'n polsslag en ik snap ook niet dat je daar al lang niet de een of andere medicatie voor krijgt. 

Ik had een drietal dagen in de verslavingskliniek met een polsslag van nooit meer boven de 50, dan paste ze de medicatie aan en het was weer normaal. 

 

Hoop dat er maandag uitgebreid naar wordt gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Maja:

@ikkanhet: heb je al uitslag van je ecg? Met een beetje geluk is de hoge hartslag sinus tachycardie. Dan ben je met een pilletje klaar :). Paar jaar terug kwam ik zelf met veel te hoge hartslag via huisarts bij de hartbewaking terecht. Voor kippeneindje naar ziekenhuis kwam de ambulance met sirene aan. Na 2 dagen mocht ik met pillenrecept naar huis.

laat je weten hoe het met je gaat?

Doe ik hoop ook dat het echt opgelost wordt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjeeeeses jongens, @ikkanhet is geen dokter!  Ze hoeft zich toch niet te verantwoorden! Ze geeft gewoon aan dat ze het niet meer trekt. Dan is vragen naar waarom haar medicatie niet meer werkt/ hoe lang al enzovoort totaal niet helpend! 

@ikkanhet, ik hoop dat ze je maandag wat kunnen vertellen. Wat rottig dat je continu hoofdpijn hebt en vaal misselijk bent. Svp niet aan de drank gaan, ook dat helpt niet. Hou nog even vol, ze zijn met je bezig! :rose:

bewerkt door nancy
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei nancy:

Sjeeeeses jongens, @ikkanhet is geen dokter!  Ze hoeft zich toch niet te verantwoorden! Ze geeft gewoon aan dat ze het niet meer trekt. Dan is vragen naar waarom haar medicatie niet meer werkt/ hoe lang al enzovoort totaal niet helpend! 

@ikkanhet, ik hoop dat ze je maandag wat kunnen vertellen. Wat rottig dat je continu hoofdpijn hebt en vaal misselijk bent. Svp niet aan de drank gaan, ook dat helpt niet. Hou nog even vol, ze zijn met je bezig! :rose:

Dank je :) kan gelukkig gaan aftellen maandag komt dichterbij. Nee ga niet aan de drank al heeft het wel door mijn gedachten gespookt. Maar drank maakt het niet beter wel erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet het ook hier neer ipv alleen mijn eigen draad, wil echt niet dood. Gewoon even gelezen worden, weet ik wat ik wil. Stom ongeleid projectiel ben ik.

Helaas moet ik iets bekennen.

Begon onschuldig met 3 biertjes na de crematie uitvaart. Toen een dag niks. Dacht het mag even. Een goede vriendin en vriend zeiden nu mag en kan het wel, je bent een paar maanden droog en de antabuse is uitgewerkt. Durfde eerst niet eens, toch gedaan, wat was het lekker, zelfs 3.

Corona stress uitslag, was heel dubieus, voelde mij ziek en mis mijn ex/C heb hem dood gevonden, stond zelfs in de krant. Hele mooie foto van hem toen hij nog goed was en een gedicht van hem, hield zoveel van hem. Daarom moesten wij ook uit elkaar. Na 30 jaar maakten wij elkaar stuk, we kenden elkaar te goed, teveel  zwakheden kenden wij van elkaar, elkaar onderuit halen en oppeppen, werkt niet, heb hem losgelaten. Hij trok het niet en heeft zichzelf dood gemaakt. Voel mij schuldig hierom. Waardig heb ik zijn uitvaart laten verlopen. Met zijn rot familie die 13 jaar niet naar hem hebben omgekeken,. zelfs zij mochten komen. Leek stoer maar ik brak, zij azen naar zijn nalatenschap, over mijn lijk!

Veel familie(mijn familie!) en vrienden hebben geholpen om zijn verblijf te ontruimen, al zijn spullen kwamen hier een paar dagen geleden, toen ben ik verder gaan drinken. Brijder afgezegd, heb gelogen, zei neem heus wel zelf die antabuse in, heb tijd en ruimte nodig, gun het mij. die beste behandelaar weet ws wel beter. De hoeveelheden vallen nog wel mee. 8 halve liters bier nu, heb er nog 2 en een fles prosecco gekregen als steun, ja hoe dubbel. Gisteren 10 halve liters, voelde mij zo brak vandaag. toen dacht nou 2 nemen en dan voel ik mij beter. Klopte ook maar kan niet stoppen. Ben bang want ik weet dat het niet goed is. Morgen moet ik echt stoppen. Want ik ben een week nog vrij, moet zoveel doen. Al zijn spulletjes opruimen, wegdoen, opruimen. Ruikt ook naar de dood zijn kleding. Hij lag een paar dagen dood daar. Wat een hel dit. Moet ook niet in zijn spullen kijken en zoeken nu.

Lieve gedichtenbundel gevonden van hem opgedragen aan mij. Misschien wil ik wel naar hem toe en is het beter en toch wil ik leven, onverenigbaar. 

HELP!

Haal het wel weg als het te persoonlijk is en dat is het. Hoe zet ik mezelf zo voor gek. Mis hem zo. Klootzak is het maar mis hem nu nog meer. Hij was ook veels te vrolijk laatste weken. Stomme manie van hem. Ik heb jaren geprobeerd hem te helpen maar ik heb dus gefaald. Vergeef ik mijzelf niet, hij was zo trots op mij. Nu niet meer natuurlijk.

Rot drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Lika doodmoe, de automatische piloot is denk ik op nu. Drink het wel op en morgen bezinnen. dit is niet goed, weet het. Denk trouwens dat jij in de buurt woont nu waar ik en c graag liepen, prachtig daar, kwam zelfs voor in een filmpje wat hij heeft gemaakt, werd afgespeeld op de crematie.

Laat mij maar even. Komt wel goed, beter wat muziek maar wilde het wel zeggen/tikken, dit moet stoppen. gong juist zo goed. 

Dank @ikkanhet ga mij ook herpakken, moet wel :lips: Dit is vergetelheid en niet voelen, heel fijn maar geen oplossing,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Klopt @Lika doodmoe, de automatische piloot is denk ik op nu. Drink het wel op en morgen bezinnen. dit is niet goed, weet het. Denk trouwens dat jij in de buurt woont nu waar ik en c graag liepen, prachtig daar, kwam zelfs voor in een filmpje wat hij heeft gemaakt, werd afgespeeld op de crematie.

Laat mij maar even. Komt wel goed, beter wat muziek maar wilde het wel zeggen/tikken, dit moet stoppen. ging juist zo goed. 

Dank @ikkanhet ga mij ook herpakken, moet wel :lips: Dit is vergetelheid en niet voelen, heel fijn maar geen oplossing,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk @Yana juist jij weet wat verlies ook is, djw maar kan niet stoppen nu. Moet op, morgen uitkateren en dingen weggooien. Ga muziek doen. Wilde mijn posting/bericht aanpassen en nu stata er expand. Zal wel. Dank dat jullie mij lezen. Ga zijn/onze muziek luisteren. Wil niet gaan bingen, kan echt niet nu. Wanneer wel maar goed. DANK! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel mij toch  heel veilig hier dat ik dit deel en daar ben ik dankbaar voor. Morgen stop ik, nu is het nog te overzien. Dat is best groei voor mij. Dank voor de lieve woorden. Ga aub door met jullie berichten en dingen, dat helpt mij juist ook.  Blij dat ik het wel gedeeld heb. Bedankt nogmaals. Ik kan ook doorgaan vanaf morgen weer zonder drank daarom kon ik het ook aan denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...