Spring naar bijdragen

Donderdag 17 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Dank @Etty. Ja het is fijn. het gekke bij dit huis is dat alles steeds lijkt samen te komen.

De boot mét de ligplaats die we zochten, een hele fijne aannemer die tijd had, zijn hulpje die tijd had extra dingen te doen, de schilder had tijd en de nieuwe bank komt gewoon al vóór Kerst ipv in het nieuwe jaar etc, etc.

Verder zijn er hele leuke mensen die oprechte interesse in onze huidige woning hebben. We hebben geen haast. Ik hoop dat zij de nieuwe eigenaren worden. Ik voel me heel fijn bij hun. Twee kleine kinderen. Dan is dit huis, deze plek zo fijn.

En ja. De twijfels als ik na een dag op de nieuwe plek weer hier terug kom. Soms. Deze woning is groter, hoger, ouder, charmanter en in ipv buiten de stad.

We kiezen expliciet voor anders. Maar dat voelt dubbel. En dat mág. Dat mág!!! 

Ontspullen, in beweging komen lukte hier niet. We bewegen nu. Ik heb er onwijs veel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van onze vorige honden klom altijd halverwege de nacht stiekem op bed (als het kouder werd). 
Maar dat was best een bakbeest, hij wurmde zijn rug tegen die van Kees, met als gevolg dat ik steevast met één been buiten boord wakker werd 's morgens. 
Bij de hond daarna heb ik gezegd dat ik nooit meer een hond in de slaapkamer wilde hebben.
Iedere nacht als ik even naar de wc moest stond ze op de overloop en dirigeerde ik haar naar beneden. 
Na 3 nachten mompelde Kees vanuit de slaapkamer 'laat dat beest toch, doe niet zo stom' .... 
Ze heeft daarna elke nacht lekker in een mand naast bed gelegen. 
De boef die we nu hebben ligt gewoon standaard op bed, lekker aan het voeteneind.. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Lika:

@Borrieben ook benieuwd hoe onze hond dat gaat doen op de nieuwe plek. Nu gaat hij nooit naar onze slaapkamers want hij durft deze trap niet af.

Maar dan is alles gelijkvloers. De kinderen willen hem bij hun. Wij niet. Ik vrees dat kamp kinderen en hond gaan winnen....

Als je dat direkt vanaf dag 1 verbiedt en consequent volhoudt dan kan je na een tijdje de deur wagenwijd open laten staan maar gaat je hond er niet in. Als het 9 keer niet mag en 1 keer wel ja dan blijft het een strijd.

(komt bekend voor dit verhaal :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bumperjim:

Als je dat direkt vanaf dag 1 verbiedt en consequent volhoudt dan kan je na een tijdje de deur wagenwijd open laten staan maar gaat je hond er niet in. Als het 9 keer niet mag en 1 keer wel ja dan blijft het een strijd.

(komt bekend voor dit verhaal :D )

Dát weet ik. En ook hoe ik het zou doen als ik alleen was. Maar wij hebben het leukste parmantige baasje van de hele wereld. En mijn twee puberdochters kwijlen nu al bij de gedachte : hond op kamer. 

Mhmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...