Spring naar bijdragen

maandag 14 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het is donker, droog, niet zo koud meer en windstil... 
Buiten dan, binnen branden de lampjes en staat een bakje klaar. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
Zo maar heel vroeg de boodschappen voor deze week even halen. 
Dan is het nog heerlijk stil in de supermarkt. 
Maar eerst dat bakje natuurlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik hoop voor je op goede berichten @ikkanhet.

Werken hier. Maar ik wil lekker inpakken. Heb zo hard gewerkt de afgelopen tijd. Word ik gisteravond ook nog gebeld. Nou moe. 

Ga er morgen mijn laatste echte werkdag van maken en die besteden aan het maken van een goede overdracht en dan woensdag de laatste hap-snapdingen.

En dan een week vrij en verhuizen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En eigenlijk geniet ik het meest van onze bijzondere eensgezindheid. Man en ik. Wat doen we dit goed en wat sluiten de dingen precies aan! Wonderlijk. Alsof het zo moet zijn.

Tis ook wat ik wil zien natuurlijk, maar zonder katers, schuld en boete heb ik daar wél de ruimte voor. Ik kan méér zien en meemaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heerlijk is dat he. Maar of je het wil zien of ziet maakt weinig uit. Je geniet.....

Ik vindt het nuchter zijn ook heerlijk met als enigste nadeel dat ik nu moet handelen met alle klachten die ik altijd het liefst wilde vergeten.

Maar die ik misschien zelf erger heb gemaakt door te drinken.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yana:

Moeilijk voor je @ikkanhet, maar met drank kon je het ook niet écht vergeten denk ik? Ik vond die katers iedere ochtend ook geen feestje. Voel jij je de ene dag beter dan de andere? Dan wens ik dat het vandaag een 'goede' dag voor je is.

Dank je @Yananee klopt ging alleen wat meer naar de achtergrond maar komt elke dag terug. Voel me heel wisselend maar alleen de hoge hartslag en hele dag moe zijn is constant. Die katers die kan ik inderdaad missen als kiespijn....sta nu zo lekker op.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele dag moe lijkt me kut.

Komt die hoge hartslag door een van je ziektes @ikkanhet? Ik had altijd een hartslag van rond de 100 in rust en daarbij ritmestoornissen. Dat is heel veel verbeterd nadat ik stopte met drinken én roken én koffie drinken. Als ik meer dan 1 bakkie per dag drink gaat het na een paar dagen weer mis, maar inmiddels kan ik zonder medicijnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yana:

De hele dag moe lijkt me kut.

Komt die hoge hartslag door een van je ziektes @ikkanhet? Ik had altijd een hartslag van rond de 100 in rust en daarbij ritmestoornissen. Dat is heel veel verbeterd nadat ik stopte met drinken én roken én koffie drinken. Als ik meer dan 1 bakkie per dag drink gaat het na een paar dagen weer mis, maar inmiddels kan ik zonder medicijnen. 

Ik heb daar eigenlijk al zeker 30 jaar best veel last van. Zit ook altijd hoog eergisteren 114 en vanmorgen 108. Maar waar het vandaan komt durf ik niet te zeggen.
Ja sta moe op....slaap in de middag en om 9 a 10 in de avond ben ik weer kapot moe. Koffie drink ik trouwens ook veel te veel.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen na 2 dagen  werken   lekker vrij ..

Altijd  ook weer bijkomen  ..

Succes  met de uitslag  @ikkanhet

 

@Lika  nog even en dan echt verhuizen  ... inderdaad wat niet  uitgezocht  krijgt  kan je altijd  nog doen .. iig geen katers geen  drinkgelag  .. geen  schuldgevoelens   .. 

 

@Borrie las je berichtje  die  je gisteren  schreef ... je bent  nog  niet  hier  geweest  ?   Hoe gaat het vandaag .. fijn dat je man er even 2 dagen  voor  je is .. take care  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Lief dat je naar me vraagt @Cleo66 , net bijgelezen, had even niet zoveel te melden geloof ik:) vanaf vandaag lekker vakantie, nog wel veel dingen regelen thuis die zijn blijven liggen. Huis is ook aan poetsbeurt toe. Moet van mezelf nu echt afspraak maken met huisarts. Al maandenlang last van piepende ademhaling, vooral s nachts. Maar ben zo'n hypochonder en denk dan meteen aan de ergste ziektes.:blush: Spijt dat ik heb gerookt, maar valt nu niks meer aan te doen. Genoeg gezeurd. @ikkanhet sterkte met de uitslag. @Borrie sterkte met het verlies van je hond:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...