Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Zoiets bijvoorbeeld Renaldo. Lekker gaan koken Zbb, zuurkool is hartstikke gezond... Jij ook een fijne avond Ikkanhet.. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Zbb dan maak je zuurkoolsoep, lekker makkelijk en smakelijk. ik ben nog te lui om de couscous van eergisteren op te warmen. net wel nog even naar de bios geweest voor die weer dicht moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Ben toch maar gaan koken,kleine moeite eigenlijk. nu wachten totdat het klaar is Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Gefrituurde aard kipfilet gebakken op een knoflook kruiden velletje en doperwtjes erbij was onze maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hallo, hoe is het hier, ik ben hier in de zomer kort geweest en had toen een buddy uit Belgie maar die is weer afgehaakt, maar goed maakt niet uit, hoe gaat het met jullie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 hele grote schaal sla gemaakt, winterwortel erover gerasp en tomaat, bleekselderij en bospeen erbij. Veel meer werk dat eten opwarmen, maar had er echt zin in, dus ook gewoon gedaan dus, lekker was t. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Pizza besteld. Zó klaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 En zó op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Keukenkastjes hangen. Op mijn nieuwe fiets erheen gefietst bijna een uur.... Eerste dozen zijn ingepakt. Het wordt tijd! En spruiten met knoflook, witte bonen en verse salie. Zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hier andijviestamppot met gehaktbal. vanmiddag naar de tuin geweest, compost in de compostbak. Flinke wandeling, tussen de middag verse groentensoep en twee mandarijnen Tuincentrum, en zowaar een kerstboompje plus lichtjes gekocht en nog wat gezellige dingetjes met lichtjes. Dus..helemaal gezellig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei takeiteasy: Weet ineens wat ik ga breien. Iets leuk voor over mijn lampenkap Lekker makkelijk om te doen ook. Doet mij denken aan mijn eigen gebreide truien, heb ik nog foto's van. Is daar ook een draadje voor? Een Kreatief met Kurk draadje? Eén van de kenmerken van iemand die ASS heeft is van alles en nog wat overbodig verzamelen. Ik verzamel dus kurken. Die plak ik dan rondom een plankje waar een vogelhuisje opstaat. Zodat die vogeltjes heen en weer kunnen wippen. Dit soort dingen verzin ik niet alleen. ik voer ze ook uit. 13 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 2 minuten geleden zei takeiteasy: Merkwaardig @Roberto kurken Ja, inmiddels ben ik overgestapt van die ouderwetse kurken op de modernere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 1 minuut geleden zei takeiteasy: Tegenwoordig zitten er schroefdoppen op de wijnflessen. Veel makkelijker open te maken Die zijn bedoeld voor als je met de auto rijdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 bedankt voor de feedback Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 20 minuten geleden zei takeiteasy: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 57 minuten geleden zei herman0167: Hallo, hoe is het hier, ik ben hier in de zomer kort geweest en had toen een buddy uit Belgie maar die is weer afgehaakt, maar goed maakt niet uit, hoe gaat het met jullie ? Met mij gaat het slecht, maar naar omstandigheden minder slecht dan voorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 1 minuut geleden zei Roberto: Met mij gaat het slecht, maar naar omstandigheden minder slecht dan voorheen. Ik vergeet regelmatig mijn B1 vitamine in te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 2 minuten geleden zei Roberto: Met mij gaat het slecht, maar naar omstandigheden minder slecht dan voorheen. hoe moet ik dit bericht interpreteren ben jij mijn contact van deze zomer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Sorry, Roberto ik had je verward met iemand anders, maar gaat het enigzinds goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hoi Herman welkom terug hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Kinderen voor het laatst weggebracht ... over 5 dagen komen ze weer thuis en hoeven ze niet meer weg Vandaag zoals in jaarpact te zien ben ik 11 maanden nuchter op naar een jaar ' het laatste stukje .. Jannigje, ikkanhet, Zbb en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Super @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Ik meld me droog van het dagpact weltrusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Bij welke hond kijken @Borrie? Je voelt verdriet. Dat is okay hoor. Fijn dat je man twee daagjes thuis blijft. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden