Roberto Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) Beste mensen, Gisteren was hier een hele discussie over de combi alcohol en medicatie.@Lieke7777 was even de pineut, maar het ging mij om het onderwerp. Alle reacties heb ik zelf als zeer zinnig ervaren, gewoon als stof tot nadenken. En misschien overbodig, maar wel voor de duidelijkheid: Ik zit hier niet als autist of homo op dit forum. Ik zit hier als ervaringsdeskundige met gebruik / misbruik van alcohol, cannabis, nicotine, chloorazepam / oxazepam / chloordiazepoxide / diazepam (benzo's) en tramadol,, fentanyl, codeine (pijnstillers). Sinds kort amitriptyline (AD). Ik reageer vanuit mijn eigen ervaring als Roberto, op mijn eigen manier. Ik heb vijf jaar geleden een alcohol / benzo ontrekkings delier / psychose gehad. Lang verhaal, maar is zeer zeker door een medische fout in het ziekenhuis ontstaan. Dit zat de hele dag al in mijn hoofd, moet het hier even kwijt. 12 december 2020 bewerkt door Roberto Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 36 minuten geleden zei Roberto: Beste mensen, Gisteren was hier een hele discussie over de combi alcohol en medicatie.@Lieke7777 was even de pineut, maar het ging mij om het onderwerp. Alle reacties heb ik zelf als zeer zinnig ervaren, gewoon als stof tot nadenken. En misschien overbodig, maar wel voor de duidelijkheid: Ik zit hier niet als autist of homo op dit forum. Ik zit hier als ervaringsdeskundige met gebruik / misbruik van alcohol, cannabis, nicotine, chloorazepam / oxazepam / chloordiazepoxide / diazepam (benzo's) en tramadol,, fentanyl, codeine (pijnstillers). Sinds kort amitriptyline (AD). Ik reageer vanuit mijn eigen ervaring als Roberto, op mijn eigen manier. Ik heb vijf jaar geleden een alcohol / benzo ontrekkings delier / psychose gehad. Lang verhaal, maar is zeer zeker door een medische fout in het ziekenhuis ontstaan. Dit zat de hele dag al in mijn hoofd, moet het hier even kwijt. Verklaart wel een hoop over je reacties. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 8 uur geleden zei niks: Ja hoor, maandag half 10? Of wil je haar ook in badje doen? Dan graag om 9 uur! Of we gaan samen. Heerlijk Spruitje op me leggen, die kleine knuisjes op m'n borst, en maar dromen dat ze heel even van mij is, tot de droom verstoord wordt door een rare lucht, een warme buik en spruitje die rood aan loopt.Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Zojuist zei bolletje: Of we gaan samen. Heerlijk Spruitje op me leggen, die kleine knuisjes op m'n borst, en maar dromen dat ze heel even van mij is, tot de droom verstoord wordt door een rare lucht, een warme buik, Spruitje die ineens een raar snuitje trekt en rood aan loopt.Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Begonnen met taperingstrips maar voelt niet echt lekker in mijn hoofd 3 mg lorazepam zijn er meer dit dat herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman01677 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Hoi, ik wil de mensen hier op dit forum het allerbeste wensen voor de feestdagen, en hopen dat ze slagen in voornemens die ze al lang in het verleden gemaakt hebben,groetjes. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Onze poes is ook zo oud geworden @SanMiquel. Lief. Maar ze was ook dement en liet uiteindelijk overal plas lopen. Toen was het duidelijk. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Dochter naar sport gebracht, moeder bezocht, dochter opgehaald, naar huis, man mee, naar nieuwe huis, eten gehaald, opgegeten, moe en nu al in bed. Rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 *geeft @SanMiqueleven een aai over zijn bolletje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Hier zit de antabuse er weer in. net thuis,heb bij me dochter een buro/tafel met spiegel en van alles gemaakt. zodat ze met haar nieuwe dyson air wrap der haar mooi kan maken. haha ze is helemaal blij en papa gesloopt maar blij dat ik er voor haar kan zijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 ik was even verkeerd ingelogd maar nu voor alle oud gedienden die mij nog kennen, prettige feestdagen gewenst Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) Weet niet zo goed wat ik moet of wil zeggen @Borrie als ik zeg dat ik dit wel ongelooflijk lief en moedig vind van je man om jouw proberen op te fleuren jou gemis te begrijpen proberen op te vullen .. is niet wat je wilt horen maar ik ken je ook niet al te goed .. Begrijp ook jouw verhaal bor is niet op te vullen ... bor word ongelooflijk gemist het was een enorm speciaal dier voor je... dat mag er zijn en zal raar zijn om er niet te zijn.. Ik kan niet in je hart kijken ' ik weet wat wat verdriet om een dier is .. dat doet pijn ' maar probeer je hart niet compleet op slot te zetten .. dikke knuff . 12 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Wat zeg je dat lief @SanMiquel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Dikke kus, stijve stoere Bor. Doe het waar en wanneer het voor jou goed is. Het beest gaat het weten. De beestachtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Weer twee dagen geklust in het nieuwe oude huis van mijn zoon. We zijn in de opbouwfase beland en dat is natuurlijk het leukst om te doen. Nu wel even klaar ermee. Je wordt ouder papa geef het maar toe @Borrie Mijzelf kennende wil ik mijn vrouw ook niet verdrietig zien, krijg ik altijd de neiging om het te willen fiksen voor haar. Goed dat je het op jouw voorwaarde wil doen, neem de tijd om te rouwen daar is niets mis mee denk ik. Welterusten allemaal, morgen spierpijn denk ik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden