Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum Verslavingdebaas

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pluisje53

Forumdeelnemers
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. jackjanssen reageerde op een bericht in een discussie: Laatste afbouwstap nu of tussenstap lorazepam
  2. Hoi liz jij weet zoveel kun je mijn help Groetjes diana
  3. Dankje wel lieverd ❤
  4. Hoi wil het gevoel gaat niet over helaas zo.n naar gevoel ❤
  5. Zo voelt het wil vreselijk ❤
  6. Dankje wel ja je hebt het gevoel dat je gek wordt vreselijk ❤
  7. Ja is heel naar ik sta weer terug op de lorazepam door een kantonie dus moet weer opnieuw afbouwen ❤
  8. Hoi allemaal nee helaas nog het zelfde gevoel
  9. Dankje wel wil ja zo.n naar gevoel hoofd net of je gek wordt soms het is vreselijk
  10. Goedemorgen karin hie gaat xie hier nog niet lekker naar gevoel hoofd
  11. Dankjewel lieve lynn ja ik heb er zo.n spijt van ik heb de hele dag het gevoel dat je gek wordt in je hoofd Ja ze hadden een halve eraf gehaald kantonie en toen een overdosis en toen weer de lorazepam erop ik kan niet meer denken en heb geen gevoel meer ben zo bang lynn
  12. Ik vijl ze af
  13. Ja meis er is teveel gebeurd van de lorazepam met vijlen wat redelijk ging toen over op de dia weer terug op de lora toen weer xe fevarin verhoogd lorazepam afgebouwd kantonie overdosis nu weer op de lorazepam weer afbouwen raar gevoel in mijn hoofd en soms zo suïcidaal hoe kom ik hier uit het is een hel geworden klote artsen had ik ze maar nooit geloofd
  14. Ja ik heb naar die overdosis een heel naar gevoel in mijn hoofd gekregen net of je gek wordt en ben soms heel suïcidaal ik ben echt bang lieve lynn dat het nooit meer goed komt kan ook niet meer denken naar de overzetting diazepam en weer terug naar de lorazepam ze hebben er een zooitje van gemaakt de eerste afbouw ging redelijk tot al die fouten van die artsen ik heb ,o.n spijt lynn ik was er bijna
  15. Hoi lynn fin dat het zo goed gegaan is bij jou hier is het nog steeds een hel Goedemorgen lynn wat fijn dat het bij jou zo gaat het ging in het begin bij mij ook redelijk tot de artsen zich er mee gingen bemoeien over op xe diazepam terug lorazepam de fevarin wat verhoogd toen stoppen halve lorazepam kantoni toen door de kantonie een overdosis lorazepam en nu weer 3 mg lorazepam alles is zo mis gelopen meis ik xenk niet dat ik hiet nog uit kom moet nu weer afbouwen heb zo.n spijt dat ik die artsen heb gevolgd nu zijn mij hersene stuk
  16. Dankje wel meis ik ben zo nerveus vreselijk

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.