Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Goedemorgen Leuke nieuwe avatar @Cleo66. Lekker kerstig ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Jaaaaaaa......ik heb weer een nieuwe angst bedacht. Ben zo'n knapperd. En laat gaan.... mijn systeem is gewoon met alles wat het in zich heeft bezig HET GEVAAR te managen. Maar de grap is....er is niet zoveel gevaar. (Toch.......????) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 @Zbb ik herken dat wel, euforisch gevoel van iets en dan willen drinken/roken. Soort ontlading denk ik. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Eigenlijk bedoelt je lichaam t gewoon heel goed dan @Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Blije emoties moest 1 minuut geleden zei Rosee: @Zbb ik herken dat wel, euforisch gevoel van iets en dan willen drinken/roken. Soort ontlading denk ik. Ik herken het ZEKER. Heel erg had ik dat. Nu koop ik. Schoenen, fietsen, huizen.... Zbb, Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Moet ook nog even wennen aan nieuwe layout forum. Hou geloof ik ook niet zo van veranderingen. Grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist zei Rosee: Eigenlijk bedoelt je lichaam t gewoon heel goed dan @Lika. Ja. Ik bedacht het net. Dat is waar het forum me ook heel erg helpt. Gewoon zien wat het is. Punt. Aan de slag nu. Fijne dag! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist zei Lika: Blije emoties moest Ik herken het ZEKER. Heel erg had ik dat. Nu koop ik. Schoenen, fietsen, huizen.... Lekker mateloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 28 minuten geleden zei Lika: Jaaaaaaa......ik heb weer een nieuwe angst bedacht. Ben zo'n knapperd. En laat gaan.... mijn systeem is gewoon met alles wat het in zich heeft bezig HET GEVAAR te managen. Maar de grap is....er is niet zoveel gevaar. (Toch.......????) Tis gewoon de wet van behoud van ellende. Je bent gelukkig dan word je vanzelf weer wat ongelukkiger. En omgekeerd. Zal je zien bv dat @niks straks supergelukkig is als de operatie is gelukt. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Vanmiddag ook weer naar Brijder toe .. Eerst maar eens douchen en aankleden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Yeeeeh, vandaag 100 dagen alcoholvrij Training is vandaag afgelopen en ben nu lid geworden van de Alumni groep Om deel te nemen aan hun forum, inspirerende videos , interviews en zoom meetings Nou....Ik doe er toch alles aan he Jannigje, Lieke7777, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist zei rapilos: Yeeeeh, vandaag 100 dagen alcoholvrij Training is vandaag afgelopen en ben nu lid geworden van de Alumni groep Om deel te nemen aan hun forum, inspirerende videos , interviews en zoom meetings Nou....Ik doe er toch alles aan he Gefeliciteerd mooie mijlpaal ... Nou idd .. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Dank je wel Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 En dank je wel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Hartelijk gefeliciteerd @rapilosdoe je goed, ga zo door rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Dank je ikkanhet Bor, weet ook wel dat ik het zelf doe, maar ga altijd glunderen van felicitaties en complimentjes ( Hoe bedoel je, aandacht vragen ) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Goedemorgen allemaal, zie dat ik veel terug te lezen heb...iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 MRI gehad gelukkig, bedankt allemaal. rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 mooi Rapseflaps, houd je lampje brandend☺ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 goeiemorgen frummers de was hangt te wapperen in de mist benieuwd of het ook droogt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Nou Jane, Vrees dat er weinig droogt vandaag Thanks voor je bemoedigende plaatje Cleo ook trouwens Ga nu maar eventjes uitloggen vriend komt zo, ook gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 2 uur geleden zei Lika: Blije emoties moest Ik herken het ZEKER. Heel erg had ik dat. Nu koop ik. Schoenen, fietsen, huizen.... Ijs, oorbellen, vesten, granaatappels.... Maar niet allemaal tegelijk hoor. Het zijn periodes. Zit nu in mijn huizenperiode Beetje zoals een schilder. Is toch de kunstenaar in mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Wij hebben Toyota Starlet uit 1992 MET trekhaak en dakkoffer. Die mag je altijd lenen @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Hou van jullie. Jullie maken het leven lichter Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden