Spring naar bijdragen

woensdag 9 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Mogge!

Ik heb een beetje de post-grote aanschaf blues vanochtend. (Zie je @Lika je bent niet de enige ;) ) ivm de nieuwe auto.

Ik wou persé een stekkerhybride ivm klimaat en omdat ik veel korte stukjes rijd en soms hele lange. Alleen stekkerhybrides zijn Duur. Toen vond ik de allergoedkoopste occasion van de hele franse marktplaats, blijkt een schitterende auto te zijn, full options, wel veel km maar daar ben ik niet bang voor. Dus snel toegeslagen en hij staat nu hier. Prachtig ding, niks mis mee.

Maar nu, lekker sturend op de leren stoel vrijwel zonder enig geluid alleen van de brommende champagnekoeler (OK die verzon ik erbij) krijg ik ineens het gevoel dat het allemaal te decadent is. Slecht karma. En er kan geen trekhaak onder, dat wist ik en met de Stier gecheckt, dan zetten we wel trekhaak onder de hare om met t karretje naar de vuilnis en de bouwmarkt te kunnen. Kan er dan wel een dakkoffer op? Ja dat kan. Maar nu krijg ik van de handleiding het idee dat ivm het open dak waar ik eerst zo blij mee was, dat nou ook nog niet kan. Hoe moeten we nou naar oma hiermee want de Stier is een hoarder en de hond moet ook mee? Ik zal het eens navragen bij de autoonderdelengigant hier want als dat echt zo is dan is de Stier straks niet mals.

Wat een first world problems weer, pff :ph34r:

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bmw 225xe. Ben altijd al fan geweest van bmw maar was nooit bereikbaar en nu ineens wel dankzij belastingen/premies enz. vanwege hybride.

Maar de les is, koop nooit je droomauto want als je m hebt, ja wat dan nog :) 

En ik wist dat eigenlijk wel, maar op een gegeven moment raak je in een rush en doe je het toch. Maar wie weet is volgende week de blues weer weg en ben ik gewoon tevreden. Emo achtbaan vd gestopte alcoholist.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ik zie een opgefrist forum :D...
Het is nog hartstikke donker, maar bij het ophalen van de krant
merkte ik dat het droog en windstil is... mooi. 
Nu eerst een bakje.
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

@Jopie heel veel succes vandaag... gaat ongetwijfeld goed komen.

@bumperjim.... pffff, kan me het gevoel zo goed indenken, maar het gaat over, zeker en vast ;)  
(hee, we kunnen geen zelfgemaakte emoticons meer neerzetten )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei bumperjim:

Bmw 225xe. Ben altijd al fan geweest van bmw maar was nooit bereikbaar en nu ineens wel dankzij belastingen/premies enz. vanwege hybride.

Maar de les is, koop nooit je droomauto want als je m hebt, ja wat dan nog :) 

En ik wist dat eigenlijk wel, maar op een gegeven moment raak je in een rush en doe je het toch. Maar wie weet is volgende week de blues weer weg en ben ik gewoon tevreden. Emo achtbaan vd gestopte alcoholist.

Ik kan zulke blije emoties altijd slecht aan,voor mij een enorme trigger om te drinken. 
 

hebben hier meer mensen last van?

van harte gefeliciteerd met je aanwinst bumberjim!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan willen drinken omdat er een blije emoticon staat???
Nee, gelukkig niet ZBB. 
Ik begrijp het ook eigenlijk niet, kun je ook niet tegen mensen die je tegenkomt en die vrolijk zijn, triggert jou dat ook? 
Je schreef overigens dat je sinds een paar dagen weer aan de antabus zit, om te voorkomen dat je weer gaat drinken. 
Waarom slik je dat spul niet gewoon permanent?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  allemaal  .

@ikkanhet succes met de mri lawaaimachine ..   

@bumperjim    ff gegoogeld  wel een mooie  auto  hoor  ... en voor alles is er een oplossing  .. is het niet  links  dan rechts  ..  hopelijk  gaat er een dakkoffer passen .   Je beschrijft  het altijd wel zo mooi  ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lieke7777:

Zzb bedoelt  blije emoties   geen emoticons ^_^  ik herken  het wel .. blije emoties  waren ook triggers  om te drinken . Alsof  ik niet blij  mocht  zijn .. nu heb ik zelf  moeite met het reguleren  herkennen van emoties  . 

Ohhh, op die manier... 
Dankjewel voor de verduidelijking... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yvonne:

Gaan willen drinken omdat er een blije emoticon staat???
Nee, gelukkig niet ZBB. 
Ik begrijp het ook eigenlijk niet, kun je ook niet tegen mensen die je tegenkomt en die vrolijk zijn, triggert jou dat ook? 
Je schreef overigens dat je sinds een paar dagen weer aan de antabus zit, om te voorkomen dat je weer gaat drinken. 
Waarom slik je dat spul niet gewoon permanent?  

Nee niet omdat er een blije emotie staat,zo bedoelde ik het niet. 
 

ik bedoelde als ik zelf iets gekocht heb waar ik heel blij van word,dan kan dat mij triggeren. 
 

ik weet niet,ik moet het dan vieren ofzo

normaal gesproken slik ik de antibus ook permanent,maar ik was even gestopt vanwege me terugval van laatst. 
 

je kan niet zodra je gestopt ben met drinken aan de antibus,eerst moet alles uit je bloed zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Zbb:

normaal gesproken slik ik de antibus ook permanent,maar ik was even gestopt vanwege me terugval van laatst. 
je kan niet zodra je gestopt ben met drinken aan de antibus,eerst moet alles uit je bloed zijn. 

Aha, duidelijk. Goed dat je toch weer begonnen bent nu. 
En ja, die trigger is wel herkenbaar. Net zoals een vervelende gebeurtenis een trigger is / kan zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook aan het  sparen  voor een andere  auto  .. mijn karretje  uit 2003 is ook verder prima  hoor .  Heeft  wat boardcomputer mankementen  maar rijd verder  prima  .. alleen die  irritante  meldingen  die ik krijg  die dus niet echt  zijn   .. maar voor  het geval eil ik geld apart hebben   ..

 

Nu ben  ik op moment  verwend rij veel in de gloednieuwe  auto  van mijn man .. waar alles in zit ..  :rolleyes: aangezien  hij thuiswerkt  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...