ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 9 december 2020 bewerkt door ikkanhet Bob en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Goedemorgen, met een glimlach @ikkanhet voor allemaal een hobbelvrije dag vandaag! Lika en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Mogge! Ik heb een beetje de post-grote aanschaf blues vanochtend. (Zie je @Lika je bent niet de enige ) ivm de nieuwe auto. Ik wou persé een stekkerhybride ivm klimaat en omdat ik veel korte stukjes rijd en soms hele lange. Alleen stekkerhybrides zijn Duur. Toen vond ik de allergoedkoopste occasion van de hele franse marktplaats, blijkt een schitterende auto te zijn, full options, wel veel km maar daar ben ik niet bang voor. Dus snel toegeslagen en hij staat nu hier. Prachtig ding, niks mis mee. Maar nu, lekker sturend op de leren stoel vrijwel zonder enig geluid alleen van de brommende champagnekoeler (OK die verzon ik erbij) krijg ik ineens het gevoel dat het allemaal te decadent is. Slecht karma. En er kan geen trekhaak onder, dat wist ik en met de Stier gecheckt, dan zetten we wel trekhaak onder de hare om met t karretje naar de vuilnis en de bouwmarkt te kunnen. Kan er dan wel een dakkoffer op? Ja dat kan. Maar nu krijg ik van de handleiding het idee dat ivm het open dak waar ik eerst zo blij mee was, dat nou ook nog niet kan. Hoe moeten we nou naar oma hiermee want de Stier is een hoarder en de hond moet ook mee? Ik zal het eens navragen bij de autoonderdelengigant hier want als dat echt zo is dan is de Stier straks niet mals. Wat een first world problems weer, pff 9 december 2020 bewerkt door bumperjim Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Welke heb je @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Bmw 225xe. Ben altijd al fan geweest van bmw maar was nooit bereikbaar en nu ineens wel dankzij belastingen/premies enz. vanwege hybride. Maar de les is, koop nooit je droomauto want als je m hebt, ja wat dan nog En ik wist dat eigenlijk wel, maar op een gegeven moment raak je in een rush en doe je het toch. Maar wie weet is volgende week de blues weer weg en ben ik gewoon tevreden. Emo achtbaan vd gestopte alcoholist. 9 december 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ja is en blijft moeilijk wij vergaderen ook al een tijdje over een andere auto maar zijn er ook nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ga verder hier om 8 uur de auto in en naar het ziekenhuis voor een MRI. Nu al blij als ik weer thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zet 'm ip @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Morning. @bumperjim valt allemaal wel mee joh. Tis maar een auto Weet je? Er zijn ook mensen die hele huizen kopen....Dát is pas een gedoe als dat tegenvalt. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Maar serieus. Snap wat je bedoelt. Is het misschien iets om in de buurt van oma te gaan wonen? (Sorry. Flauw grapje. ) bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Vandaag: wederom mensen rondleiden in het huis. En ik ga een fietstochtje maken denk ik. Gewoon omdat het kan! En: keihard werken. Heb weer veel. Wij (mijn team) vinden allemaal dat het oneindig lang duurt voor het kerst is dit jaar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Goedemorgen frummers. Ik zie een opgefrist forum ... Het is nog hartstikke donker, maar bij het ophalen van de krant merkte ik dat het droog en windstil is... mooi. Nu eerst een bakje. @Jopie heel veel succes vandaag... gaat ongetwijfeld goed komen. @bumperjim.... pffff, kan me het gevoel zo goed indenken, maar het gaat over, zeker en vast ;) (hee, we kunnen geen zelfgemaakte emoticons meer neerzetten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 49 minuten geleden zei bumperjim: Bmw 225xe. Ben altijd al fan geweest van bmw maar was nooit bereikbaar en nu ineens wel dankzij belastingen/premies enz. vanwege hybride. Maar de les is, koop nooit je droomauto want als je m hebt, ja wat dan nog En ik wist dat eigenlijk wel, maar op een gegeven moment raak je in een rush en doe je het toch. Maar wie weet is volgende week de blues weer weg en ben ik gewoon tevreden. Emo achtbaan vd gestopte alcoholist. Ik kan zulke blije emoties altijd slecht aan,voor mij een enorme trigger om te drinken. hebben hier meer mensen last van? van harte gefeliciteerd met je aanwinst bumberjim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Gaan willen drinken omdat er een blije emoticon staat??? Nee, gelukkig niet ZBB. Ik begrijp het ook eigenlijk niet, kun je ook niet tegen mensen die je tegenkomt en die vrolijk zijn, triggert jou dat ook? Je schreef overigens dat je sinds een paar dagen weer aan de antabus zit, om te voorkomen dat je weer gaat drinken. Waarom slik je dat spul niet gewoon permanent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zzb bedoelt blije emoties geen emoticons ik herken het wel .. blije emoties waren ook triggers om te drinken . Alsof ik niet blij mocht zijn .. nu heb ik zelf moeite met het reguleren herkennen van emoties . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal . @ikkanhet succes met de mri lawaaimachine .. @bumperjim ff gegoogeld wel een mooie auto hoor ... en voor alles is er een oplossing .. is het niet links dan rechts .. hopelijk gaat er een dakkoffer passen . Je beschrijft het altijd wel zo mooi .. 9 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 4 minuten geleden zei Lieke7777: Zzb bedoelt blije emoties geen emoticons ik herken het wel .. blije emoties waren ook triggers om te drinken . Alsof ik niet blij mocht zijn .. nu heb ik zelf moeite met het reguleren herkennen van emoties . Ohhh, op die manier... Dankjewel voor de verduidelijking... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 9 minuten geleden zei Yvonne: Gaan willen drinken omdat er een blije emoticon staat??? Nee, gelukkig niet ZBB. Ik begrijp het ook eigenlijk niet, kun je ook niet tegen mensen die je tegenkomt en die vrolijk zijn, triggert jou dat ook? Je schreef overigens dat je sinds een paar dagen weer aan de antabus zit, om te voorkomen dat je weer gaat drinken. Waarom slik je dat spul niet gewoon permanent? Nee niet omdat er een blije emotie staat,zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde als ik zelf iets gekocht heb waar ik heel blij van word,dan kan dat mij triggeren. ik weet niet,ik moet het dan vieren ofzo normaal gesproken slik ik de antibus ook permanent,maar ik was even gestopt vanwege me terugval van laatst. je kan niet zodra je gestopt ben met drinken aan de antibus,eerst moet alles uit je bloed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 @niks morgen met niksi naar het het ziekenhuis dus... hopelijk gaat ze dan alles binnen no time inhalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist zei Zbb: normaal gesproken slik ik de antibus ook permanent,maar ik was even gestopt vanwege me terugval van laatst. je kan niet zodra je gestopt ben met drinken aan de antibus,eerst moet alles uit je bloed zijn. Aha, duidelijk. Goed dat je toch weer begonnen bent nu. En ja, die trigger is wel herkenbaar. Net zoals een vervelende gebeurtenis een trigger is / kan zijn... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Oke,bedankt voor de antwoorden ik ga douchen mensen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Ik ben ook aan het sparen voor een andere auto .. mijn karretje uit 2003 is ook verder prima hoor . Heeft wat boardcomputer mankementen maar rijd verder prima .. alleen die irritante meldingen die ik krijg die dus niet echt zijn .. maar voor het geval eil ik geld apart hebben .. Nu ben ik op moment verwend rij veel in de gloednieuwe auto van mijn man .. waar alles in zit .. aangezien hij thuiswerkt . 9 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden