Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ja zat ook te kijken ' andere soort looks het forum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Nee geen echte sprake van, maar omdat er zolang geen moderatie was tot een tijdje terug, was ik daar een beetje bang voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Op de telefoon voornamelijk wit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ook idd feller op mobiel hier .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Het zwarte is zwarter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ja, dacht ook al het ziet er anders uit hier ineens. @Cleo66 waarom zie je er tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Het verhaal wordt ineens anders... Mini Niks heeft een tekort tongriempje, daarom kan ze niet goed toe happen. Vindt het slordig dat zowel de kinderarts en de verpleegkundige van vorige week, dit niet hebben opgemerkt. Deze verpleegkundige zag het meteen. Nu gaan ze donderdag het doorknippen. Zonder narcose, heb er al buikpijn van. Maar schijnt altijd zo te gaan, of een kind moet ouder dan 1 jaar zijn. nancy en elisa72 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ach @niks zal wel ff schrikken zijn geweest en inderdaad vreemd dat dit niet eerder is opgevallen. Maar vertrouw maar op hun, ze zullen wel weten wat ze doen. Kun je dan alsnog met mini Niksie gaan genieten van het voeden. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 @niks Ik heb even gegoogeld over dat korte tongriempje. Er staat dat het bij pasgeborenen nog maar een heel dun vliesje is waar nauwelijks nog zenuwen of bloedvaten doorheen lopen en de baby er daarom niet veel van zal merken en meestal daarna gewoon weer verder gaat met slapen na de behandeling Maar goed, jij zal vast ook wel geïnformeerd zijn daarover. ( Ik vind het forum eigenlijk wel duidelijker zo op mijn foon) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Nee inderdaad @Bor 8 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Op de drie puntjes rechts boven je bericht tikken Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Zojuist zei Bor: Dus ook niet weghalen. ??? Jawel bij de drie puntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Straks ff persconferentie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Niet meer dan 3 mensen uitnodigen met de kerst, dat is al uitgelekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Dat wordt wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 14 minuten geleden zei Amalia: Het is allemaal nog niet erg genoeg, de corona komt niet bij voldoende mensen écht binnen, men is niet doordrongen van de consequenties van onvoorzichtig gedrag. Men gaat zich pas aan de regels houden als we dit krijgen: Jeroen Bosch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 4 minuten geleden zei SanMiquel: Ach met minder mensen wordt het afstand houden ook weer stukje makkelijker.... Ik wist nog niet dat jij gevoel voor humor hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ik ben me toch een portie ZEN vandaag, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Daar heb ik gelukkig geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Zojuist zei Bor: Jij drinkt toch wel? Ja koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ik eet nog steeds vrij laat @Bor vaak pas rond 18.30 ... anders is de avond lang alhoewel ik daar nu niet meer zo veel last van heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 19 minuten geleden zei Bor: Ik drink in de avond geen koffie, nooit eigenlijk. Dan zou het thee worden als ik al drink ipv alc in de namiddag/avond. Ik drink koffie tot ik naar bed ga en snoep tot ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Het nieuwe forum doet het niet op mijn oude telefoon.Kan bijvoorbeeld geen berichten meer plaatsen.Zit nu op een ipad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden