Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 6 minuten geleden zei Smaragd: Niet doen @Zbb die heb ik ook om mij heen, moet je ze juist niet gunnen, dan bevestig je wat ze al denken en niet zien wat je al wel deed/doet steeds. Slijterij overslaan, zijn ze niet waard. Makkelijk getikt maar toch. juist nu dwars erdoor heen! Ze bedoelen het op hun manier goed maar het werkt alleen maar averechts het zal de frustratie of onwetendheid wel zijn of beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Lekker Bor stoofpeertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Yassss! Weekend! Op het nippertje gered Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 @Marika zeer begrijpelijk dat je zus niet in een verzorgingshuis wil met zulke traumatische ervaringen met jullie vader. Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 En als er kusjes worden uitgedeeld dan krijgt @Bob er eentje van mij. Eindelijk heb ik een goede smoes Bob: Bob en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) Zbb, jou lees ik altijd, wie weet, herkenning? D’r is d’r echter maar één die het naar binnen giet en dat ben jij. Get a grip, Please? 27 november 2020 bewerkt door haddock Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Jij en @Zbb zijn allebei zeemannen @haddock. Natuurlijk is er dan herkenning! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 @fleurtje kijk eens wat ik vond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Dat die je goed @takeiteasy sterkte en een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zitten er tussen jullie ook bij die zich persoonlijk kennen, bellen en appen ofzo? Gewoon ff nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Yep @ikkanhet Ik heb een maatje/buddy hier van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Cleo66: Ik stem voor Lijkt me ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Volgens mij zijn er wel meer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 1 minuut geleden zei Zbb: Yep @ikkanhet Ik heb een maatje/buddy hier van het forum Dat lijkt me echt super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 1 minuut geleden zei ikkanhet: Dat lijkt me echt super. Er is ergens een draadje zoiets van :ik zoek een maatje misschien wil iemand die even naar voren halen,ik weet niet hoe dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Cleo66: Vorig jaar geweest , was heel indrukwekkend. Waren maar met een man of 10 maar voor mij meer dan genoeg . Heb nog niet echt iedereen 1 op 1 kunnen spreken Ja te druk is ook niets inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Pinkman: Moeten we er een tweedaagse meeting van maken o.i.d Met overnachting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 ja mij lijkt app contact persoonlijk beter dan mail contact en directer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Pinkman: Ja dan kan een meting in het hoge noorden ook want daar schijnen nog wat forummers vandaan te komen Kom ik natuurlijk uit de verste uithoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 1 minuut geleden zei Pinkman: Dat wel maar dan geef je je indentiteit vrij. Zo voelt dat voor mij. Met een meeting toch ook en denk dat degene waar je mee appt toch ook op zijn privacy gesteld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei ikkanhet: Zitten er tussen jullie ook bij die zich persoonlijk kennen, bellen en appen ofzo? Gewoon ff nieuwsgierig. Ik heb met 2 mensen van het forum app contact . Maar ken ze niet persoonlijk. 27 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Lieke7777: Ik heb met 2 mensen van het forum app contact . Maar ken ze niet persoonlijk. Ja en dat bedoel ik dus is toch evengoed net iets persoonlijker. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 En als iemand mijn koppie wil zien ' stuur ik dat gerust in een pb . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik wil ook wel app contact. Lijkt mij fijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 2 minuten geleden zei niks: Wil je pv mijn nummer wel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden