Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Wauw, geweldig! Dank je wel @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Mijn kamer al uitgezocht .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) En ik mijn suite in blue design ......... Wat luxe! Thanxxx. 12 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Ik moet de kleuren wel een beetje “bij mijzelf houden” vind ik. Mooi hė?. Dank voor de informatie @Maja, ik ben de kerk gaan bekijken. En na de Stalin toren is dit natuurlijk een makkie. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Meteen maar een passende badjas gepakt voor de wellness. Fijn @Lieke7777, heb ik echt zin in. Ik bedacht vandaag dat ik al een maar of langer niet naar de sauna ben geweest. Dus nu heb ik de kans! Citaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Ojee, mijn badjas is groter dan mijn suite. Citaat Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Nou een geslaagde verrassing toch... Ik houd hier wel van '' goddelijk als jullie mij zoeken ik lig in het bubbelbad .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Wat een prachtige kamers ben benieuwd wat de heren uitgekozen hebben .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Uit puur plezier heb ik vanavond een ontbijttaartje gemaakt van granola, yoghurt en banaan. Hij staat nu in de koelkast op te stijven. Als hij morgen klaar is zal ik hem laten zien. Dan krijgen jullie allemaal een extra groot stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Jummie ' @Tatum we hebben morgen geen haast om te vertrekken .. de dag is nog aan ons ' vermaken we ons in Riga een dagje nog en vertrekken we einde middag of gaan we morgen op tijd verder en een dagje boemelen .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Lekker @Tatum, heb er nu al zin in. Een dag Riga is ook fijn, kan ik weer een beetje bijkomen. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Uitslapen, ontbijttaart en nog wat aankeutelen in Riga, klinkt als muziek in de oren ik heb wel lekker gebadderd, maar de sauna overgeslagen. Mag niet ivm sinus-tachycardie. Jammer, maar geen ramp natuurlijk. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Ik ga slapen in mijn mooie blauwe hemelbed. Welterusten en tot morgen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Zo trusten allemaal slaap lekker in jullie prachtige kamers ... hopelijk missen jullie het boemelen van kameeltje niet zo erg Ik heb genoten van de wellness ... tot morgen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Lapland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Gelukt. Dit is het zelfgemaakte taartje van gisteren. Iedereen krijgt zo'n stuk. Gemaakt van yoghurt met wat citroenrasp voor de smaak, banaan en granola bodem. Inmiddels is het of een brunch of gewoon een hapje voor de lekkere trek. Ik heb vanochtend eerst mijn sport challenge afgemaakt. 6 weken lang 3x per week gesport. Vanochtend mijn laatste stempeltje gehaald. Morgen de eindweging. Ik heb er vertrouwen in. Lieke7777 en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Taart? Reacher present! Mag ik ook een stukje? Ik heb thee Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Ik heb de theepot van @Jopie gejat Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hmmm de taart was lekker ... hebben jullie nog mooie dingen gezien ? Ik heb heerlijk geslapen hoor in mijn mooie hotelkamer .. Straks weer slapen in de kameel ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Jaja zet jullie beren mutsen maar op ' want we vertrekken naar Moskou .. Vanavond om 21.00 blaas ik op de fluit .... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 En voor de mannen . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 En voor mama @niks en mininiks Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Brrrr.......ziet er koud uit! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden