Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Gezellig @takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Zitten we allemaal ? Op naar Moskou .. Fuuuut fuuuuutttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Tuurlijk @takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Nog een laatste blijk op Riga, en voorwaarts maar weer Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 En jawel, gevonden. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hahaha @Jannigje jij blijft wel in stijl doorgaan ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Zo lieve kameelreizigers ... ik ben moe sluip naar mijn wagonnetje toe ... lekker slapen .. ik zie jullie morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Ja @Lieke7777, ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Ik neem nog een kopje thee van @Reacheren een stukje taart van @Tatum. Nog meer gegadigden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 4 uur geleden zei Jannigje: Ik neem nog een kopje thee van @Reacheren een stukje taart van @Tatum. Nog meer gegadigden ? Ik ben vast te laat. Even kijken: de taart is op, maar de thee is nog een beetje warm. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 5 uur geleden zei Jannigje: En jawel, gevonden. Het was flink aanpoten met haken, maar het is gelukt! Nu lekker slapen en dromen over Moskou. Lieke7777, Jannigje en Tatum reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Wakker worden in de trein. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Lekker chil hè @Lika Zo eerst maar eens ontbijtje scoren ' we zijn denk ik over 2 uurtjes in Moskou .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Deze muts is ook leuk . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Uitstappen dan maar .. we zijn gearriveerd Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Daar gaan we! Brrrrr........ Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Wel mooi hier Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Brr wel koud inderdaad @Tatum Ja @Bob verschrikkelijk mooi .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Het rode plein in Moskou schijnt onwijs mooi te zijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 47 minuten geleden zei Lieke7777: Het rode plein in Moskou schijnt onwijs mooi te zijn .. Mooi? Of protserig? Ik weet het eigenlijk niet. Maar gelukkig is het er niet zo druk nu. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Ben benieuwd of we Poetin nog tegen komen op zijn paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Riep je mij @Manou Lieke7777 en Manou reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Kom op instappen we reizen verder Rusland in .. we gaan naar Kazan .. We hebben ons niet voor niets gestoken in onze bontjassen en beren mutsen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 (bewerkt) Kazan Kazan is een van de oudste steden in het oosten van Europees Rusland. Geografisch gezien is Kazan een Europese stad. En dat merk je wanneer je door de Boumanstraat loopt. Hier vind je talloze eettentjes, straatartiesten en souvenirshops. Onderweg loop je hier langs de Cathedral of the Epiphany: een goede plek voor een overzichtsshot. Kijk trouwens niet gek op van de vele jongeren die je tegenkomt. In Kazan wonen namelijk 1 miljoen mensen, waarvan 40% onder de 30 jaar is. Kazan is daarom niet voor niets een grote universiteitsstad. Kazan is ontstaan als fort aan de rivier Kazanka. Dit fort wordt het Kremlin genoemd. En dan hebben we het niet over die ene bekende in Moskou. Het Kremlin van Kazan is het belangrijkste monument van de stad. In 2000 werd deze highlight zelfs uitgeroepen tot werelderfgoed. Wat het fort zo bijzonder maakt? Het grenst aan een islamitische moskee én een Russisch orthodoxe kathedraal. Twee geloven komen hier dus samen. Net buiten Kazan vind je het schiereiland Sviyazhsk. Naast de tientallen kerken die je hier spot, tel je ook veel kruizen op het eiland. Deze staan symbool voor de kerken die in de Sovjettijd zijn vernietigd. Men ging toen namelijk uit van atheïsme. Eten In Rusland houden ze van een stevig en uitgebreid ontbijt. Zo begin je de dag hier met veel brood, worst, kaas, jam en ei. En als lunch? Probeer dan vooral bliny of oladji : overheerlijke Russische pannenkoeken met een hartige vulling, zure room en honing. Daar zeg je sowieso geen nee tegen. Ook kun je Rusland niet verlaten, zonder een flinke portie beef Stroganoff te hebben besteld. Dit ga je tijdens je reis gegarandeerd genoeg tegenkomen. Leuk feitje: kaviaar is het bekendste wat Rusland ooit heeft voortgebracht! in het oosten van Europees Rusland. Geografisch gezien is t Kremlin genoemd. En dan hebben we het niet over die ene bekende in Moskou. Het Kremlin van Kazan is het belangrijkste monument van 14 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Bijna 22.45 ....tijd om te vertrekken ....fuuuut fuuutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden