nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Grappig. Ik had in mijn laatste berichtje ook willen schrijven dat ik dat logisch vond. Niet gedaan, want de bus stopte bij de halte waar ik uit moest ( mocht eerder weg van mijn stage). Maar ik heb daar ook ooit een documentaire over gezien. Zwaar werk. Maar ook dankbaar werk, lijkt me. Maar even een rode neus opzetten en een grapje maken is het zeer zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 En ohhhhhhh...wat is het mooi weer, wat boffen we toch!! Heerlijk de deuren naar de tuin open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Kom maar op met je muziek @takeiteasy Goed om het met je psych er donderdag over te hebben .. Snap dat je heel graag wilt maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Belangrijkste is plezier er van te hebben ' wordt je betaald ervoor ? Of is het echt vrijwillig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Snap ik ' het is een lastige tijd voor muziek maken voor anderen .. kan je niet huiskamer concerten organiseren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ben weer bij brijder geweest vanmorgen wel goed gesprek gehad weer wat andere inzichten tot mij toegenomen om over na te denken.. jammer dat ik weer 2 weken moet wachten voor volgende bezoek .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 @niks logisch dat je even in een bitch rol valt ' hoort er allemaal bij . Mannen kunnen zich zo moeilijk refereren aan je behoeftes op dit moment en straks bij de bevalling .. ben totaal geen bitch maar bij de bevalling en eigenlijk niet erg naar mijn man toe maar aan zorgpersoneel ... Moest voor een ruggeprik naar recovery ... daar moest ik wachten met een soort leerling co ass dacht ik .. ik lag verkeerd en kreeg zuurstof tekort door dat mijn ader afgesloten werdt .. ik zei paar keer vriendelijk ik voel mij niet goed worden maar ze deed niets .. ik vroeg haar iemand erbij te halen .. nog niets . Toen schreeuwde ik dat ze maar eens iemand met verstand er bij moest halen want als ik dood ging was het haar schuld .. Dezelfde moest mij later toucheren .. maar ik was niet meer amused van haar .. zeg ik nou die ander doet het veel beter dan jou met je slappe hand .. heb haar niet veel meer gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 1 minuut geleden zei takeiteasy: Ik ga wel eens live op FB of YOUTUBE. Doen meerdere muzikanten. Vorige keer in een hele melige bui, samen met mijn vriendin gedaan, maar wel goed idee om dat idd eens goed te organiseren. Idd evenement aanmaken of zoiets .. of via zoom ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Zojuist zei takeiteasy: Fijn @Lieke7777. Ik praat ook graag met mijn psycholoog. Ben ook blij dat ik donderdag weer op gesprek mag komen. Meestal is het wekelijks, omdat ik dat gewoon prettig vind en nodig heb. Ja ga het volgende keer ook maar even aangeven dat ik het toch nog prettig vind even elke week .. het gesprek was fijn maar het belangrijkste gooi ik wat later erin vaak en dat is tijdtechnisch vaak beetje onhandig .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Gynaecoloog net weer geweest. Kleine haar hartslag gaat omhoog. Bloeddruk verandert bijna niet. Als dit zo blijft, wordt ik morgen ingeleid. Verandert de situatie bij mij of de kleine, dan grijpen ze eerder in. Wordt alles rustiger, dan wachten we af. Komt nog een kinderarts langs, om te praten over als ze er is. Ze zal opgenomen worden op de kinderafdeling. Vriend blijft nu toch maar slapen, gezellig. Ik krijg vanavond iets om te slapen, hij niet natuurlijk. OMG ik heb geen hele kleine kleertjes en rompers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Volgens mij had ik nu beter een man kunnen zijn. Als het maar goed komt met de baby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) Niks leuks aan, man zijn bij de bevalling. Je mag bij het hoofdeinde blijven staan met je mond dicht. En als je eindelijk de navelstreng mag doorknippen dan ga je bijna van je stokje. 10 november 2020 bewerkt door bumperjim nancy, Lieke7777 en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Hij maakt zich nu druk om een klant, lekker belangrijk nu. Is druk aan het bellen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Centjes verdienen voor al t speelgoed. Goed bezig. Laat m maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Hij gaat niet bij het hoofdeinde staan, zeker de hele tijd naar mijn poes gluren, dacht het niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Hij is klaar met bellen, zal hem even wat aandacht geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) Komt goed @niks je gaat straks in een natuurlijk instinct en als hij naar je poes gaat gluren interesseert je op dat moment geen ene biet .. kan wat anders ook zeggen geen ene . K... 10 november 2020 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 @niks mijn zoon is 4 weken te vroeg geboren, net 5 pond. Is nu echt een grote man geworden. Had ook niets in een ieniemienie maatje. Stuur je man even naar een winkel en laat hem kleine robbertjes enz kopen. Komt allemaal goed! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) Was zal kleine niksy nog eerst wat van ziekenhuis aan krijgen kan je schoonmoeder misschien naar de winkel nog gaan morgen voor wat rompertjes enz in kleine maatjes ... 10 november 2020 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 @niks, doe maar zo rustig mogelijk, laat het los........ Ga achterover liggen, adem in, adem uit. Ssssssttttt, doe maar kalm, laat de opwinding bij anderen. Alles komt goed, je hoeft niks te regelen, echt, het komt vanzelf voor elkaar. Wees stil, doe je ogen dicht, geniet van het kindje in je buik, zing zachtjes voor haar. Ontspan.... zzzzzzzz. niks en Kyon reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) Thanks @Sowhat. Zeeman schijnt wel wat te hebben. Als de kinderarts is geweest, gaat hij daar heen. Mocht het te laat worden, vraag ik wel aan 1 van de oma's of ze het morgen willen halen. Dat kind is er natuurlijk ook niet binnen een uurtje uit. 10 november 2020 bewerkt door niks woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ja je hebt gelijk @Yana, mobiel weg en nog even genieten van de bewegingen in mijn buik. Wil vragen of ik in bad mag, of anders onder een warme douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ja alles loslaten maar, wat moet je anders Komt goed! En je man weet t nu natuurlijk ook niet zo goed Leven allemaal met je mee hier niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ja lief, meteen een hoop ooms en tantes bij de geboorte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Oh wat spannend allemaal, ik leef helemaal mee. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 1 uur geleden zei Bor: Ik ben moe en heb barstende koppijn. Iedereen belt mij om te weten wat er met dochter is of hoe het gaat, en dan vertel ik maar wat ik tot dusver weet en dat is niet veel nog. Maar intussen hang ik een hele dag aan de foon in herhaling te vertellen, inmiddels vertel steeds hetzelfde riedeltje alsof ik het ingestudeerd heb. En dan leggen mensen zo de foon ook niet op he, dan krijg je hun verhalen er ook nog bij en dan ben je weer een half uur telefoneren verder. Ik val in herhaling en dan belde heit me net, die herhaalt ook wat hij me al lang verteld had en toen na 3 kwartier had ik ineens geen geduld meer en vulde ik zijn verhaal in. Hij vroeg hoe weet je dat, ik zeg omdat je alles altijd 100x hetzelfde verteld. Dat had ik niet moeten doen, dat was niet aardig van mij maar ik ben zo moe.. Maak een ziekenhuis-app voor de familie, heb ik ook wel gedaan. Scheelt een stuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden