ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 23 minuten geleden zei Lieke7777: Ze zegt proost en maakt een blikje bier open Heb hem nog steeds niet open gemaakt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) x 8 november 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 @ikkanhet, ik vind jou op het moment zeer vervelend bezig met het ophemelen van drank. Je koketteert met je alcolgebruik. Het is niet leuk,! Kyon en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Sowhat: @ikkanhet, ik vind jou op het moment zeer vervelend bezig met het ophemelen van drank. Je koketteert met je alcolgebruik. Het is niet leuk,! Je kunt eroverheen scrollen moet ik gaan liegen hoe ik het voel. Dat vindt ik dus vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik heb het idee dat je gewoon aan bor wilt levelen @ikkanhet je schreeuw om aandacht op een negatieve manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Ik heb het idee dat je gewoon aan bor wilt levelen @ikkanhet je schreeuw om aandacht op een negatieve manier. Nou ik tik wel niets meer of alleen wat jullie willen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei ikkanhet: moet ik gaan liegen hoe ik het voel. Nee, vertel eens wat er aan de hand is. Ik begrijp het allemaal niet zo goed, je hebt nog niet gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Ok ik wil lezen waarom wil je nu gaan drinken ? Je komt nogal laconiek over om te zeggen laat de man wel bijhalen ' .. je roept proost maar ondertussen maak je niets open .. Wat is je probleem ? Waarom wil je in hemelsnaam nu aan het bier gaan ? 2 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 @ikkanhet vertel alsjeblieft hoe je er voor staat, het is alleen dat er nu allerlei kreten over het forum gaan die quasi grappig zijn maar niet erg verhelderend. Als je vertelt wat je bezig houdt, dan zijn we er echt wel voor je. Roos33, Lieke7777 en Tiswa reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 6 minuten geleden zei Bor: Waarom ga je niet even naar je vader of moeder. Die kunnen je beter helpen dan ik. Is die voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Het probleem is denk ik alcoholisme daar hebben er meer last van. Daar is dit forum toch voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 8 minuten geleden zei ikkanhet: Nou ik tik wel niets meer of alleen wat jullie willen lezen. En die is echt hilarisch ja wil wedstrijd doen met @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Laat maar. 2 november 2020 bewerkt door Moeps Lieke7777 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Bor: Laat mij er even buiten he. Het is niet mijn verantwoordelijkheid wat een ander doet of laat. Klopt en zo bedoel ik hem ook niet .. het blijft ieder zijn verantwoordelijk heid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 @ikkanhet ik wil graag naar je luisteren en je aanmoedigen en alles, maar dat gaat niet als jij cynische grapjes blijft maken. Wil je echt niet even serieus aandacht aan jezelf geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Yana: @ikkanhet ik wil graag naar je luisteren en je aanmoedigen en alles, maar dat gaat niet als jij cynische grapjes blijft maken. Wil je echt niet even serieus aandacht aan jezelf geven? Nou geen zorgen heb al 2 oxazepam genomen. Dat cynisme is ook zelfspot. Maar komt goed als oxa's werken wordt ik ook loom. Heb verder geen problemen alleen craving zoals iedereen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Bor: Volgens mij geeft iemand heel serieuze aandacht aan zichzelf als die alc verslaafd is en een vol blikje voor zich heeft en NIET open maakt. Doe jij hetzelfde maar eens. Een oxazepam er in gooien is ook niet echt een oplossing blijft vluchtgedrag .. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 2 minuten geleden zei Bor: Volgens mij geeft iemand heel serieuze aandacht aan zichzelf als die alc verslaafd is en een vol blikje voor zich heeft en NIET open maakt. Doe jij hetzelfde maar eens. Dank je @Bor jij bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Een oxazepam er in gooien is ook niet echt een oplossing blijft vluchtgedrag .. Ja het zou ook eens goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 4 minuten geleden zei ikkanhet: Nou geen zorgen heb al 2 oxazepam genomen. Dat cynisme is ook zelfspot. Maar komt goed als oxa's werken wordt ik ook loom. Heb verder geen problemen alleen craving zoals iedereen hier. Oké, dan hoop ik dat het je lukt om de craving verder uit te zitten, ik wens je moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Yana: Oké, dan hoop ik dat het je lukt om de craving verder uit te zitten, ik wens je moed! Dank je @Yana dat gaat nu wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Jeetje meisjes toch.... wat een gekibbel hier. En ik zie dat Snorri ook weer terug is, maar dit keer verheven in de adelstand? Welkom Amalia, stel je even voor... dat 'praat' wat makkelijker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Ja het zou ook eens goed zijn. Lieve @ikkanhet het gaat erom dat je leert je gevoelens te ondergaan je craving is er niet voor niets .. Je kiest er voor niet te drinken ' respect hiervoor .. maar blijf je met oxazepam niet wegvluchten ? En gelijk 2 nemen ? Je kan beter onder woorden brengen waarom je craving hebt wat zit je dwars ? Wat is je behoefte ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Lieke7777: Lieve @ikkanhet het gaat erom dat je leert je gevoelens te ondergaan je craving is er niet voor niets .. Je kiest er voor niet te drinken ' respect hiervoor .. maar blijf je met oxazepam niet wegvluchten ? En gelijk 2 nemen ? Je kan beter onder woorden brengen waarom je craving hebt wat zit je dwars ? Wat is je behoefte ? Als ik dat zou weten was ik zelf heel blij. Waarom ik heb geen idee. Ik heb alles wat mijn hartje begeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 @ikkanhet dat kan je zeggen ' had heb ik ook .. gezinnetje ' baan ' geen geldzorgen ' En toch ging ik drinken .. door niet te drinken ben ik toch echt dichter bij de kern gekomen .. en daar wil ik ook voor wegvluchten .. met als resultaat dat ik juist nu vlak in mijn gevoel zit .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden