Spring naar bijdragen

donderdag 8 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei takeiteasy:

@nancy. Ik ben maandag begonnen met 2 maal 5 mg. Dinsdag en woensdag 3 maal 5 is 15 mg, nu sinds vandaag 30 mg. 3 maal10. Ik wil het een kans geven, dus zeker er niet weer meteen mee stoppen. Heb het nu stikbenauwd na mijn 2e dosis. 

Lieverd, ik snap je helemaal!  Dit gaat te snel. Een week lang maar 2 x 5. 

De tweede week: 3 x 5 mg. 

Daarna: 2 x 5 mg,  1 x 10 mg

Daarna 1 x 5 mg, 2 x 10 mg 

Daarna 3 x 10 mg. 

Daarna : Ameisen ging door tot hele hoge dosissen, maar daar heb ik nooit echt in geloofd. Te hoog. Wat ik net neerschreef is minmaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw lieve @Cleo66 betekent veel voor mij dat je dit tikt. Djw!:heart:

@niks dat doe je goed! Aan jezelf(jullie 2 denken). Heel belangrijk nu.

@Lika je hebt er goed aangedaan, natuurlijk twijfels en spanning. Je hebt het juiste gedaan en straks wat rust, soms echt idd nodig!

@knakker, echt he die ogen van Die Mastiffs, kon er alleen droefheid/depressie inzien maar dat is niet zo. Althans dat mag ik niet hopen. Zo kijken ze gewoon altijd, alhoewel lichaamstaal en glinstering in die droevige ogen, dat zie ik dan wel weer. Dat mannetje denkt volgens mij wel dat hij zelf nog een pup is en wil op schoot maar kan echt niet, krijg geen lucht en moet boven hem staan anders gaan ze je overheersen. Moet heel duidelijk zijn. Heel veel sterkte met katerlief. Dat is altijd het lastige aan huisdieren, het afscheid en het beslissen wanneer het genoeg is geweest. Dat is ook liefde. Denk aan jullie morgen.

@Yvonne sterkte en hoop dat alles goed gaat komen, wat het ook is. Je staat er posi in, hoop het zo voor jullie.

Nu wil ik op iedereen reageren, is onmogelijk. 

Fijne avond nog, in bad, wat tv en dan naar bed. 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jopie:

@Yana 

Wat ik van mezelf herinner, uit die tijd, is dat er zoveel gebeurde, dat ik zo moe, bang, boos was, dat ik het overzicht kwijtraakte. Het was te veel, het was te erg, het was niet meer te overzien. En t ging maar door. 

Het elastiekje veerde niet meer terug, het was op. 

Iets noemen van een van de dingen die gebeurden leek dan steun en duidelijkheid te geven, maar gaf t niet, want er was meer. Altijd meer. 

Naar mezelf kijken zoals jij dat nu doet, ach, in die tijd, toen alles als golven over elkaar op me af kwam? 

Die ruimte was er niet, die helderheid had ik niet. 

Soms is het gevaar wel degelijk extern. En soms gaat dat maar door. Heb je wel een rol en een aandeel maar de tijd en rust niet om dat te zien. Dat lukt gewoonweg niet. Voor jij weer een stap verder bent dient t volgende zich al aan. 

Een keten van ellende, die door jouzelf niet meer te stoppen is, waar je wel middenin zit. Door een foute keus ooit, of wat dan ook. 

Wat jij adviseert, verwacht, (hoopt?) kan pas wanneer het kan. 

Ik hoop (en verwacht) dat @Bor eens de rust en ruimte daarvoor gegund is. 

 

Jij denkt dat het leven van Bor zó moeilijk is dat zelfinzicht niet mogelijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag mij er ws niet mee bemoeien(doe het toch) en snap alle goede intenties wel naar @Bor toe. Zij doet het volgens mij op haar manier, haalt eruit wat voor haarzelf nodig is is of juist niet nodig is. Deelt wat ze wel/niet wil delen. Dat mag en kan toch? Iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier. Lees het bijna als een bekeringsdrang(terwijl het goed bedoelend is ws) Maar toch, het irriteert mij om het te lezen en erop doorgaan. Dat ligt nogmaals aan mij maar dan nog...

Alsof zij niet anders kan dan dat zij doet,ik vind dat zij dat zeker wel doet en deelt het ook op andere manieren. Dat is aan haar zelf. Er is niet 1 weg en 1 manier.

Wie zegt dat ze geen zelfinzicht heeft?? Dat dus.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-10-2020 om 07:44 zei Lika:

Goedemorgen

Vandaag koopcontract tekenen. En ik kreeg me toch een twijfels gisteravond. Hoort erbij. En ja, het IS een spannende stap. Verhuizen is spannend. En onze keuze ia onverwacht , niet eerste logische keuze , dus óók spannend. 

Alles overziend: ik blijf me verheugen. En niet alles is te overzien. Goedkeuring hoef ik alleen bij mezelf te halen. 

Spannend  inderdaad. Het is inmiddels achter de rug? Gefeliciteerd :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...