Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Wat lief dat hij er toch even op terugkomt en na je toe komt.. Ja het is niet gemakkelijk ' maar het wordt wel gemakkelijker . Blijf volhouden . Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Is ook zo je omgeving hier in mijn geval man veranderd ook niet geheel mee in het proces . Hij drinkt weliswaar niet maar heeft er vele malen minder last van dan mij. Alsof hij inderdaad niet echt verslaafd is geweest maar in mijn verslaving meegedronken hééft in wanhoop. Ik ga door met therapieën komt een training aan volg aa meetings en tja dan zitten we niet op een golflengte reageren frustraties op elkaar af .. begrijpen elkaar niet. En dan zitten we ook nog eens op elkaars lip mbt corona hij werkt thuis ' ik mijn uren wel op locatie in de zorg .. en allebei missen we giga onze jongens. Maar keep going we moeten door. Voor de jongens voor elkaar en ook individueel en daar hoort geen drank meer bij. 25 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Mooi omschreven @Fruitvlieg2019. Ik kan inderdaad ook niet verwachten dat de wereld om mij heen met mij mee doet. Normaal zou ik gezellig mee gaan zuipen. Kies er nu even voor mij af te zonderen en een boek te lezen in bed. Als ik jullie verhalen mag geloven wordt het echt makkelijker. Daar zie ik naar uit, ik ga doorzetten. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 19 minuten geleden zei Maaaike: Thnx @Lieke7777. Manlief kwam me net even troosten en zei dat hij ook zijn weg hierin moet vinden. Dat we het samen gaan doen, heel lief Dan denk ik weer, heeft het waarde als iemand dat onder invloed tegen je zegt, geloof je het dan ook? Zal wel weer aan mij liggen. Vind je wel heel stoer dat je het kan benoemen en ook dat je hier bent. Respectloos vind ik het, terwijl hij weet waar je mee bezig bent. Onder invloed heb ik en mijn ex elkaar ook heel veel beloftes gedaan. Maar goed, ben wat verder. Fijn dat het nu weer goed is. Kan niet slapen, alle benzo's zijn weg. Beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Het wordt gemakkelijker. In mijn geval is het zelfs gemakkelijk geworden. Het helpt als je bedenkt dat je je zelf iets geeft nu. (Ipv zielig zijn omdat je iets denkt te missen) 25 juni 2020 bewerkt door Lika Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Dat las ik gisteren ook ergens @Lieke7777 dat het voor sommige partners zo makkelijk is om drank te laten staan. Maar voor ons een mega big deal. Alsof zij inderdaad niet verslaafd waren. Bizar dat de ene persoon er wel last van heeft en een ander niet. Dat vind ik ook het moeilijke , accepteren dat ik wel een probleem heb. En mijn vriendin bijvoorbeeld, die net zoveel drinkt als ik, niet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Klopt @Maaaike echter heb ik zelf erkend dat ik machteloos stond tegen alcohol stap 1 AA en dat heb ik zelf nodig gehad om verder te werken aan nuchterheid. Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 @Smaragd ik geloof hem zeker wel. En denk ook echt dat hij zijn weg moet vinden. Ik was namelijk voorheen altijd van de partij om mee te doen. En dat is ineens veranderd. We zijn omgeven met vrienden die zuipen... maakt het best lastig. Maar goed , voel me al minder ellendig en mijn klote moment is voorbij. Denk dat slapen ook lastig wordt .. tis hier F#**ing heet op de slaapkamer en overal jeuk van die K muggen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Hij had ook in een tuin kunnen gaan drinken bij 1 van zijn vrienden @Maaike Hoop dat hij morgen en volgende week nog hetzelfde tegen je gaat zeggen. Onder invloed kan alles, dat weten we allen. Wel goed dat het jou goed doet en niet gezwicht bent, nog niet, heel sterk! Hoop dat hij dat gaat zien. Ook als hij niet onder invloed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Sterkte wij hebben overal inzetbare horren echt een heerlijk heid alles open en geen muggen misschien soms een verdwaalde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Sorry @Maaaike met 3 a's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Dankjewel @Cleo66 wat een vertrouwen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 3 minuten geleden zei Lieke7777: Sterkte wij hebben overal inzetbare horren echt een heerlijk heid alles open en geen muggen misschien soms een verdwaalde Pff , hier lek geprikt .. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 @Smaragd snap wat je bedoeld houd het bij jezelf wat je graag wilt ' ga geen situaties vergelijken met je eigen ... je gaf aan te willen lezen hier maar niet reageren dan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 4 minuten geleden zei Smaragd: Sorry @Maaaike met 3 a's Met 2 was al bezet ! En kon niets beters verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: @Smaragd snap wat je bedoeld houd het bij jezelf wat je graag wilt ' ga geen situaties vergelijken met je eigen ... je gaf aan te willen lezen hier maar niet reageren dan .. Hou mijn mond ja, je hebt gelijk. Beloftes van beschonken mensen geloof ik niet sorry. Dit gaat natuurlijk compleet goed. Je hebt gelijk, we gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 2 minuten geleden zei Maaaike: Pff , hier lek geprikt .. In ieder geval wordt die mug vanavond niet dronken van jou bloed Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 1 minuut geleden zei Maverick: In ieder geval wordt die mug vanavond niet dronken van jou bloed Zal die balen Maverick en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Goed dat je niet bent gezwicht @Maaaike! Slaap lekker allen, succes met de muggen!!!!!!!Bzzzzzzzzzzz. Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Ik kan niet slapen maar krijg wel een smile op mn gezicht van deze berichten @Maaaike en @Maverick. Truste Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden