lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) akelige gevolgen soms met ongelukjes in kleine hoekjes dochter leerde ooit een stoel beklimmen met 14 maanden op kerstavond in een vakantiehuisje trok de beker gloeiende koffie van paps over zich heen en heeft nog steeds een litteken op een erg kwetsbare plek we hebben geen kerstgevoel gehad die vakantie 18 juni 2020 bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 O, @lady jane ....vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 ja, altijd een brokkenpilootje gebleven ook aandoenlijk soms, maar ook sneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @Cleo66misschien is het niet loslaten, maar leren anders omgaan met...? Of bedoel je loslaten van teleurstelling/boosheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei lady jane: ja, altijd een brokkenpilootje gebleven ook aandoenlijk soms, maar ook sneu Ik heb zo'n neef. Know what you mean. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 14 minuten geleden zei Sandro: Goedemorgen. Ik kan heel goed met mate eten en ik houd niet van zoetigheid. Soms voel ik me weleens een atypische (alcohol)verslaafde. Gisterenavond nog naar de huisarts geweest nadat mijn zoontje een ongelukje had gehad. Dat is weer gefixt. Heb minder goed geslapen als gevolg daarvan, maar ben toch fit. Wat een voordelen heeft het leven zonder alcohol. 12 minuten geleden zei knakker: Ja, ik las het Sandro, sterkte met de vent. Onze jongste heeft op zijn tweede dag peuterspeelzaal zijn voortand eruit gevallen, compleet met wortel en al. Ook tandartsbezoek en huilerig nachtje achter de rug. 3 minuten geleden zei lady jane: akelige gevolgen soms met ongelukjes in kleine hoekjes dochter leerde ooit een stoel beklimmen met 14 maanden op kerstavond in een vakantiehuisje trok de beker gloeiende koffie van paps over zich heen en heeft nog steeds een litteken op een erg kwetsbare plek we hebben geen kerstgevoel gehad die vakantie Ik ga een harnas of zo kopen! Goedemorgen trouwens! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @Meadow een bijdrage om óók op je eigen draadje te plaatsen? Klinkt als leermoment. Iets om op terug te kunnen kijken en reflecteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 we zongen vroeger dat kinderen voor kinderenliedje wel eens voor haar kan ik er wat aan doen, dat ik ben geboren als stuntelkampioen. gemeen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei niks: Ik ga een harnas of zo kopen! Goedemorgen trouwens! Goede!! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 oei, ja niks sorry niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 ik bespaar je wel de bevallingsverhalen, oké? deal? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Nou, ook met hier kletsen zie je... niet één bijdrage, maar gelijk de hele dagdraad in beslag nemend.... Dus...ik ga inloggen en werken. En ook dat mag ik leren met.mate te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei lady jane: ik bespaar je wel de bevallingsverhalen, oké? deal? Deal! Ach het komt zoals het komt, in ieder geval eruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei Lika: Nou, ook met hier kletsen zie je... niet één bijdrage, maar gelijk de hele dagdraad in beslag nemend.... Dus...ik ga inloggen en werken. En ook dat mag ik leren met.mate te doen. IJsje erbij? Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @Cleo66 : je hebt je grenzen aangegeven en daarnaar gehandeld. De rest (kwetsende opmerkingen) heb je geen invloed op. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @Meadow dat weet je dan ook weer toch? Wel fijn dat t bij die 4 glazen is gebleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) wacht maar @knakker, in een volgend leven kom jij terug als vrouw en dan ben ik je vroedvrouw wel☺ 18 juni 2020 bewerkt door lady jane elisa72 en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @lady jane och ja, brandwonden zijn al helemaal verschrikkelijk Deze zoon van mij heeft al zoveel ongelukjes gehad. Kin moest meerdere keren dicht geplakt worden, hele zijkant van zijn hoofd is een keer open geschaafd, wenkbrauw stuk. Nog los van de niet te voorkomen ongelukjes als ze leren lopen (bulten). Maar verder is het "sit back and enjoy" hoor @niks niks en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 het is een wonder soms dat ze in één stuk groot worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 1 minuut geleden zei knakker: Ach, ik ben inmiddels twee keer bij een bevalling geweest. Maar volgens mij zit er ook een hoop theater bij hoor. Het stelt mij een beetje gerust dat bijna iedere vrouw nog een tweede wil, of meer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 ik was vroeger ook zo'n wildebras mijn vader noemde me tomboy ik was er nog trots op ook nog steeds wel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 7 minuten geleden zei Meadow: Gisteren gedronken bij een etentje. 1 Wijn en 3 bier. Daarna drang om nog het terras op te gaan, maar de personen die ik daarvoor had gevraagd konden niet (gelukkig). Toen de drang om bij te halen in de supermarkt, maar niet gedaan. Toen ik thuis kwam besefte ik mij dat ik met 4 drankjes op mij eigenlijk helemaal niet zo happy voel. Down, moe, eenzaam. Denk dat dat ook de reden is dat ik de neiging heb er meer in te gooien om dat te dempen. Dus eindstand: ontevreden dat ik gedronken heb, maar tevreden over het feit dat ik mijzelf niet verder heb volgegooid. Mijn oplossing was: van te voren bedenken wat ik zou drinken, zonder alcohol. Niet ter plekke twijfelen of en hoeveel ik misschien nog zou nemen met alcohol erin, want die beslissing had ik al genomen. Ook vast bedenken wat je zegt als iemand aandringt. Bijvoorbeeld, nee, vandaag niet, of iets over doktersadvies, wat je wilt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei lady jane: ik was vroeger ook zo'n wildebras mijn vader noemde me tomboy ik was er nog trots op ook nog steeds wel haha Verwacht je toch niet van een Lady. Nu niet meer toch? Zie je voor mij als een tja wat? Een statige nette vrouw, haren en nagels altijd keurig netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ik heb er 4 en ik leef nog steeds hoor @niks Dat bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei lady jane: ik was vroeger ook zo'n wildebras mijn vader noemde me tomboy ik was er nog trots op ook nog steeds wel haha Ik had als kind ook het ene ongelukje na het andere, dus ik schrik er niet zo van. Mijn vriendin echter schoot weer helemaal in de paniekstand gisteren. Vooral bij het zien van het bloed. Als het aan haar lag had ze een ambulance langs laten komen rijden. Ben toch elke keer weer blij als het met een sisser afloopt. 18 juni 2020 bewerkt door Sandro lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden