Spring naar bijdragen

Donderdag 18 juni


Aanbevolen berichten

akelige gevolgen soms met ongelukjes in kleine hoekjes
dochter leerde ooit een stoel beklimmen met 14 maanden
op kerstavond in een vakantiehuisje
trok de beker gloeiende koffie van paps over zich heen
en heeft nog steeds een litteken op een erg kwetsbare plek
we hebben geen kerstgevoel gehad die vakantie

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Sandro:

Goedemorgen. Ik kan heel goed met mate eten en ik houd niet van zoetigheid. Soms voel ik me weleens een atypische (alcohol)verslaafde.

Gisterenavond nog naar de huisarts geweest nadat mijn zoontje een ongelukje had gehad. Dat is weer gefixt. Heb minder goed geslapen als gevolg daarvan, maar ben toch fit. Wat een voordelen heeft het leven zonder alcohol.

 

12 minuten geleden zei knakker:

Ja, ik las het Sandro, sterkte met de vent. Onze jongste heeft op zijn tweede dag peuterspeelzaal zijn voortand eruit gevallen, compleet met wortel en al. Ook tandartsbezoek en huilerig nachtje achter de rug.

 

3 minuten geleden zei lady jane:

akelige gevolgen soms met ongelukjes in kleine hoekjes
dochter leerde ooit een stoel beklimmen met 14 maanden
op kerstavond in een vakantiehuisje
trok de beker gloeiende koffie van paps over zich heen
en heeft nog steeds een litteken op een erg kwetsbare plek
we hebben geen kerstgevoel gehad die vakantie

:o Ik ga een harnas of zo kopen! Goedemorgen trouwens! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane och ja, brandwonden zijn al helemaal verschrikkelijk:(

Deze zoon van mij heeft al zoveel ongelukjes gehad. Kin moest meerdere keren dicht geplakt worden, hele zijkant van zijn hoofd is een keer open geschaafd, wenkbrauw stuk. Nog los van de niet te voorkomen ongelukjes als ze leren lopen (bulten). Maar verder is het "sit back and enjoy" hoor @niks:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Meadow:

Gisteren gedronken bij een etentje. 1 Wijn en 3 bier. Daarna drang om nog het terras op te gaan, maar de personen die ik daarvoor had gevraagd konden niet (gelukkig). Toen de drang om bij te halen in de supermarkt, maar niet gedaan. Toen ik thuis kwam besefte ik mij dat ik met 4 drankjes op mij eigenlijk helemaal niet zo happy voel. Down, moe, eenzaam. Denk dat dat ook de reden is dat ik de neiging heb er meer in te gooien om dat te dempen. Dus eindstand: ontevreden dat ik gedronken heb, maar tevreden over het feit dat ik mijzelf niet verder heb volgegooid.

Mijn oplossing was: van te voren bedenken wat ik zou drinken, zonder alcohol. Niet ter plekke twijfelen of en hoeveel ik misschien nog zou nemen met alcohol erin, want die beslissing had ik al genomen. Ook vast bedenken wat je zegt als iemand aandringt. Bijvoorbeeld, nee, vandaag niet, of iets over doktersadvies, wat je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei lady jane:

ik was vroeger ook zo'n wildebras
mijn vader noemde me tomboy
ik was er nog trots op ook
nog steeds wel haha

Verwacht je toch niet van een Lady. Nu niet meer toch? Zie je voor mij als een tja wat? Een statige nette vrouw, haren en nagels altijd keurig netjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei lady jane:

ik was vroeger ook zo'n wildebras
mijn vader noemde me tomboy
ik was er nog trots op ook
nog steeds wel haha

Ik had als kind ook het ene ongelukje na het andere, dus ik schrik er niet zo van. Mijn vriendin echter schoot weer helemaal in de paniekstand gisteren. Vooral bij het zien van het bloed. Als het aan haar lag had ze een ambulance langs laten komen rijden. 

Ben toch elke keer weer blij als het met een sisser afloopt.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...