Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een vriendelijke zon????? 
Ik dacht dat weer een dag vol regen zouden krijgen, 
een 'genietdagje' voor de tuin.... 
Maar dit is ook wel weer fijn. 
Eerst maar een bakje... 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer vrij heftig gedroomd overigens. Elke keer dingen van vroeger die langs komen. Situaties van toen, vrienden of vriendinnen van toen. Blijkbaar heb ik niet alles goed verwerkt in die tijd, wat natuurlijk niet verrassend is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lekker de verwarming aan en dikke sokken. Lekker hoor, voor de afwisseling. Eigenlijk zou ik dit weekend naar de camping maar dat ging gelukkig al niet door.

Gewoon maar weer eens wat opruimen en schoonmaken. Ik heb motjes in de keuken, zo moeilijk om vanaf te komen. Nu ontdekte ik ze in een pot met rozijnen. Een van de weinige momenten waarop ik een vaatwasser mis. Potten en bakjes worden makkelijker schoon in zo'n apparaat.

Dromen, ik weet ik weet al een tijdje niet meer wat ik droom. Ga er weer eens op letten.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vol:

Goedemorgen 

@Jannigje..lukt het een beetje bij jou? 

Nee, niet echt

8 uur geleden zei Jopie:


Stille kop koffie buiten in de tuin met ook een kop voor @Jannigje. Alleen vallen, weer opstaan en weer doorgaan is zo eenzaam.

Ja dat klopt

 

7 uur geleden zei Yvonne:

Voor @Jannigje  even een speciaal bakje Zwarte koffie met liefde - Happy Acorn
 

Dank je. Een bakje van Jopie en een van jou, lekker. Ik heb er thee van gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jopie:

Klopt. En dan begint mijn werk ook weer zo rustig aan, is het huis in groningen verkocht, sanitair op de camping weer open. 

Rotzooi opgeruimd, gaten gedicht, ballast afgeworpen en verder: zelfde richting, iets andere invulling. 

Ooit heb ik mezelf toegezegd niets meer tegen mijn zin in te doen. Soms vraagt dat dus wat actie. Afgelopen maanden hebben wat dat betreft ook voor mij effect gehad en hebben mij vooral laten zien dat mijn richting prima was, klopte. Bij mij past. 

Alleen de invulling kan en kon beter. 

Mijn grootste beperking zit vaak in de zekerheden waar ik het hardst aan vast houdt. 

Ik denk bij jou vaak dat jij juist degene bent die in staat is om die zekerheden te laten gaan. En dat je dat ook doet. Blijkbaar ervaar jij dat zelf anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kast komt niet vandaag, “er” is een fout gemaakt. 
Ik kreeg nu de mail met de order erin, blijkt de order niet te kloppen, ik weer bellen. Nee mevrouw, de order is nu te ver om nog te veranderen. Kunt u als de kast gekomen is niet even komen om de foute onderdelen om te ruilen? Nee jongedame, het gaat om kastdeuren (verandert de controleur elke keer  in “lastdieren”), die neem ik niet even mee onder de arm. O nee zei ze.

Ik zeg het vaker, zeker de laatste tijd, maar : wat ben ik blij dat ik niet meer drink. Ik had de fles alweer open getrokken, zeker in gedachten: ik mag, want het zit allemaal zo tegen!

Nu wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...