Momentum Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen Dagpact: Monentum Fijne vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen,koffie en op naar t werk,maak er allen wat van deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen! 1 uur geleden zei Momentum: Dagpact: Monentum Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen @Jannigje..lukt het een beetje bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen frummers. Een vriendelijke zon????? Ik dacht dat weer een dag vol regen zouden krijgen, een 'genietdagje' voor de tuin.... Maar dit is ook wel weer fijn. Eerst maar een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen allemaal, Nou hier wel regen hoor en hele donkere luchten Vind het ook maar weer koud ! Buiten 10 graden, bijna de neiging om de verwarming aan te doen Maar daar ben ik dan weer te gierig voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Welk zonnetje dan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Regen, regen, regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Hihihihi dames troost je: wij krijgen vandaag ons portie ook nog wel hoor. Maar de dag beginnen met een zonnetje is leuk. Daarna een paar pittige buien.... prima, mijn tuin is er hartstikke blij mee.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Voor @Jannigje even een speciaal bakje @Jopie, fijn even van je te horen. Na deze week is het oppassen voorlopig weer klaar toch? Dan blijft er weer wat meer ruimte voor rust..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Goedemorgen Het regent hier, behoorlijk hard ook. Zoonlief door de regen naar school, andere zoon zo een toets thuis online. @Cleo66 hoop dat de regen wegblijft in Amersfoort. Voor de natuur is t wel goed natuurlijk. @Jannigje sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Het westen en later het midden van het land zijn al flink gebombardeerd zie ik. Ik ben nog aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Weer vrij heftig gedroomd overigens. Elke keer dingen van vroeger die langs komen. Situaties van toen, vrienden of vriendinnen van toen. Blijkbaar heb ik niet alles goed verwerkt in die tijd, wat natuurlijk niet verrassend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Hier lekker de verwarming aan en dikke sokken. Lekker hoor, voor de afwisseling. Eigenlijk zou ik dit weekend naar de camping maar dat ging gelukkig al niet door. Gewoon maar weer eens wat opruimen en schoonmaken. Ik heb motjes in de keuken, zo moeilijk om vanaf te komen. Nu ontdekte ik ze in een pot met rozijnen. Een van de weinige momenten waarop ik een vaatwasser mis. Potten en bakjes worden makkelijker schoon in zo'n apparaat. Dromen, ik weet ik weet al een tijdje niet meer wat ik droom. Ga er weer eens op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 ja @Lieke7777 hoe gaat het? Jouw topic is gekaapt, maar je kunt het natuurlijk ook gewoon weer terug in bezit nemen. Streep eronder en doorgaan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 heb net op mijn draad bijgeschreven. goedemorgen trouwens , ik heb een gat geslapen in de dag .. nadat mijn man opgestaan was tot 9.45 weer ingeslapen ! mag ook wel ben heel erg moe ook. Vanavond dienst tot 23.00 Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 9 uur geleden zei Vol: Goedemorgen @Jannigje..lukt het een beetje bij jou? Nee, niet echt 8 uur geleden zei Jopie: Stille kop koffie buiten in de tuin met ook een kop voor @Jannigje. Alleen vallen, weer opstaan en weer doorgaan is zo eenzaam. Ja dat klopt 7 uur geleden zei Yvonne: Voor @Jannigje even een speciaal bakje Dank je. Een bakje van Jopie en een van jou, lekker. Ik heb er thee van gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 5 uur geleden zei Jopie: Klopt. En dan begint mijn werk ook weer zo rustig aan, is het huis in groningen verkocht, sanitair op de camping weer open. Rotzooi opgeruimd, gaten gedicht, ballast afgeworpen en verder: zelfde richting, iets andere invulling. Ooit heb ik mezelf toegezegd niets meer tegen mijn zin in te doen. Soms vraagt dat dus wat actie. Afgelopen maanden hebben wat dat betreft ook voor mij effect gehad en hebben mij vooral laten zien dat mijn richting prima was, klopte. Bij mij past. Alleen de invulling kan en kon beter. Mijn grootste beperking zit vaak in de zekerheden waar ik het hardst aan vast houdt. Ik denk bij jou vaak dat jij juist degene bent die in staat is om die zekerheden te laten gaan. En dat je dat ook doet. Blijkbaar ervaar jij dat zelf anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 De kast komt niet vandaag, “er” is een fout gemaakt. Ik kreeg nu de mail met de order erin, blijkt de order niet te kloppen, ik weer bellen. Nee mevrouw, de order is nu te ver om nog te veranderen. Kunt u als de kast gekomen is niet even komen om de foute onderdelen om te ruilen? Nee jongedame, het gaat om kastdeuren (verandert de controleur elke keer in “lastdieren”), die neem ik niet even mee onder de arm. O nee zei ze. Ik zeg het vaker, zeker de laatste tijd, maar : wat ben ik blij dat ik niet meer drink. Ik had de fles alweer open getrokken, zeker in gedachten: ik mag, want het zit allemaal zo tegen! Nu wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 1 minuut geleden zei Bor: Niet weer vallen @Jannigje! Voorzichtig doen, kun je wel goed lopen nu? Nee Bor, ik strompel. Maar het gaat wel in huis hoor. Heb jij nu minder pijn omdat de ontsteking is doorgebroken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Ja “when it rains it pours “ De bestelling kan niet meer worden aangepast. Jij hebt toch ook elke keer gedoe met die ontstekingen, vervelend dat daar niet structureel iets aan te doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 1 uur geleden zei Jopie: . Ik heb vertrouwen. Dit is voor mij de kern. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 voor jullie. Zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Dank je, lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden