bumperjim Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Nou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Ik laat vandaag nog van me horen. Heb wel begeleiding ingeschakeld nu. Sorry voor de onrust. Kyon en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Wat rot @Myle Ik ben ook wel benieuwd op wat voor een hulp je nu wacht Er moet wat gebeuren, en wel nú Maarja, wie ben ik Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 @Myle hoe is het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 7 uur geleden zei Myle: Droge afmelding zou ik willen zeggen. Heel graag. Maar ik had me vandaag niet aangemeld op het dagpact. Is ook geen voorwaarde. Ik heb wel mijn best gedaan tot ongeveer 4 uur. Kotsend weer drank genomen en er meer dan een uur over gedaan tot ik het kon binnenhouden . Ik wilde het niet maar was "nodig", want shaken leek over te gaan in een soort half epilepsie aanval. Trilde over mijn hele lijf. Ik lag nog op bed ervoor. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik ben kapot. Was dit na drie dagen gestopt te zijn dat het pas kwam, het trillen etc? Als je begeleiding weinig doet, kun je je huisarts bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Ahh, oke @Bor, ik had begrepen dat ze al een paar dagen gestopt was. Ik dacht voorheen ook al een aantal keer een paar dagen. Maar idd, zou maar zo nu anders kunnen zijn nu, en wat ik lees ook levensgevaarlijk. Elke keer kan anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden