Sandro Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 De kinderen krijgen gebakken aardappelen, worst en paprika. En ik en mijn vriendin eten Pho Bo. Jaja, Sandro is exotisch bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Rijst en curry met bloemkool en tofu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 1 uur geleden zei Marika: Omelet met gorgonzola, champignons, olijfjes en ui. Was erg lekker. Ooh en stokbrood erbij om het op te doen. Klinkt ook erg lekker! @Cleo66 voor jou ook een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 vlaamse friet, hamburger en sla jouw maal, hoe lekker ook Sandro, zou me toch ietss te licht zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Zoonlief 6 weken niet gezien, helaas geen knuffel maar wel heerlijk samen gegeten. nancy, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 10 minuten geleden zei lady jane: vlaamse friet, hamburger en sla jouw maal, hoe lekker ook Sandro, zou me toch ietss te licht zijn Er zaten zoveel noodles in dat het juist te zwaar was (voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Hoi..eindelijk weer tijd om bij te lezen Bor, sterkte bij het proberen te bedenken wat jullie hier mee kunnen. Ik wil je graag meegeven dat er in de meeste regio's 'risico-zwangeren-overleg' bestaat, hopelijk heeft de verloskundige of gynaecoloog haar daar wel aangemeld. Ik wil ook VeiligThuis noemen, hoewel ik n.a.v. je eerdere negatieve berichten over BJZ etc vrees dat je misschien niet in die richting wil denken. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Droge afmelding. Fijne avond nog. Ik ga lezen in bed en dan Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 Oogjes gaan dicht en snaveltje toe,weer een dag zonder drank er bij,morgen weer aan de 6 daagse werk week beginnen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 6 dagen @Rapid? Dat is veel! Lekker gewerkt. Wij met zijn vieren kunnen zo wel blijven vinden we. We krijgen het steeds genoeglijker. Nooit gedacht! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 @Lika,5 ploegen dienst,2 ochtenddienst,2avonddienst,2 nachtdienst,Dan daarna 4 dagen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden