Yana Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Haha Jopie, wat beschrijf je dat beeldend, ik zie je gewoon flapperen Ja Rosee, nog steeds in de camper en ik verlang niet naar huis. Zo samen met m'n lief vind ik het fijn en voel ik me overal thuis. Smaragd en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Hoi , Klopt @Marika Aan een gewone gangbare griep gaan meer mensen dood dan aan de corona zullen dood gaan. Daar hoor je niemand over dan Media hype, er zit wat achter. Nu hadden ze het geweldige idee, om mensen die het coronoavirus hebben te plaatsen in verpleeg- verzorgingshuizen. Echt mijn klomp brak toen ik dat las. Wat wel en niet waar is, weet je ook eigenlijk niet meer. 2 collega's mogen 2 weken niet meer werken omdat ze met iemand omgingen die besmet blijkt te zijn(zij was op vakantie geweest in Italië). De gekte ten top. Met de gewone griep moet je gewoon komen werken Er zit iets achter, een soort van afleiden van iets anders. Maar goed dat zal mijn paranoia wel zijn. Fijne avond, wij gaan zo eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Ik mag in ieder geval niemand meer een hand geven in het ziekenhuis, en dat is best raar, ik zwaai maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 (bewerkt) 40 minuten geleden zei Smaragd: Hoi , Klopt @Marika Aan een gewone gangbare griep gaan meer mensen dood dan aan de corona zullen dood gaan. Daar hoor je niemand over dan Media hype, er zit wat achter. Dat weet je natuurlijk nog niet hoeveel er dood zullen gaan, het is niet afgelopen, de statistieken gaan steil omhoog. Corona is anderhalf keer zo besmettelijk als seizoensgriep en circa tien keer zo dodelijk. Wat nog steeds weinig dodelijk is vergeleken met Ebola en weinig besmettelijk vergeleken met mazelen, dat wel. Dit haal ik uit een lang artikel in Le Monde vandaag, niet van facebook. Ik ben er zelf niet bang voor overigens, het verkeer is linker. 5 maart 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Hypotheekadviseurs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Vaccin is er al hoor, echt. Gewoon lekker op vakantie gaan. Natuurlijk moet je met elk besmettelijk iets voorzichtig omgaan. Er zit iets meer achter, een plan. Er zijn iets teveel ouderen en de wereld is te dicht bevolkt. Met een gezonde weerstand ga je hier niet perse aan dood. Mijn theorie. En de statistieken van de griep van vorig jaar waren veel meer imponerend. Alleen die werden niet genoemd in de media. Tijdens mijn hbvo-v studie jaren geleden een onderzoek naar gedaan. Gewoon massa hysterie dit sorry. En natuurlijk trapt men erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Fijne vakantie @Etty en @Fruitvlieg2019 genieten! Nu echt uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Smaragd: .Er zit iets meer achter, een plan. Er zijn iets teveel ouderen en de wereld is te dicht bevolkt. Juist ja nou zitten we weer op facebook Het is een complot van de Russen. Of van de lizard people. Of de illuminati. Of alledrie tegelijk 5 maart 2020 bewerkt door bumperjim Smaragd, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Nee hoor Rutte weet er ook van. We gaan het zien/merken. over een maand hoor je er niets meer van. Mark my words. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 nou ik neem het wel serieus, niet hysterisch, niet angstig zelfs voor mezelf maar wel om het door te geven aan kwetsbare mensen, zieken en bijv. mensen die net uit het ziekenhuis komen en minder weerstand hebben (Smaragd) Als ik zo'n groep studenten lees die ondanks neg. reisverbod toch zo nodig in Noord Italie moeten gaan skieen, denk ik echt rot over die lui. Ze hebben meestal nog ouders/grootouders en denken er niet bij na dat ze die ook kunnen besmetten. Dus ik was wat vaker mijn handen en heb mijn hamstergedrag een beetje de vrije teugel gegeven, heerlijk! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 en net 2 borden heerlijk Thais eten op, jammie vast wat extra vet kweken voor als de magere tijden komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 8 minuten geleden zei Smaragd: Nee hoor Rutte weet er ook van. We gaan het zien/merken. over een maand hoor je er niets meer van. Mark my words. Nee hoor het is een franse uitvinding on stiekem de pensioenhervormingen erdoor te drukken. Rutte is geen lizard, Macron wel, dat is het verschil. En op het vliegveld van Denver raakt niemand besmet, google maar eens en raad hoe dat kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Vaccin is er al hoor, echt. Gewoon lekker op vakantie gaan. Natuurlijk moet je met elk besmettelijk iets voorzichtig omgaan. Er zit iets meer achter, een plan. Er zijn iets teveel ouderen en de wereld is te dicht bevolkt. Met een gezonde weerstand ga je hier niet perse aan dood. Mijn theorie. En de statistieken van de griep van vorig jaar waren veel meer imponerend. Alleen die werden niet genoemd in de media. Tijdens mijn hbvo-v studie jaren geleden een onderzoek naar gedaan. Gewoon massa hysterie dit sorry. En natuurlijk trapt men erin. De reden van alle voorzorgsmaatregelen is inderdaad de hele reële vrees voor een tsunami aan zieken en daarmee ontwrichting van de maatschappij. Er is nog GEEN vaccin tegen deze variant van het virus. Dood gaan aan de complicaties is de meest dramatische variant van het verloop van een besmetting, maar mensen die in een zorg-opleiding hebben gehad zouden toch moeten begrijpen welke risico's er nog meer zijn? Door het te hebben over "er zit meer achter" wakker je alleen maar onnodige paniek aan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MissSauvignon Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Hi allen, Ik heb een website waarop ik soort van blog bijhoudt over het stoppen met drinken van alcohol. Is het oké als ik de link hier deel of is dat niet de bedoeling? Er zit geen reclame of iets dergelijks in, het is echt een persoonlijke website... Groet Pien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 volgens mij mag dat niet Pien, maar je kunt een pb aan de moderator sturen of het vragen op hun draadje, vraag het de hulpverlener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 4-0 gewonnen!!!!!!! hopelijk zakt nu de buikpijn weg. Ze namen het sportief op gelukkig en bleven nu wel na om met ons wat te drinken. Voelt als verdiende gerechtigheid nu. Rosee, nancy, Smaragd en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MissSauvignon Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 10 minuten geleden zei lady jane: volgens mij mag dat niet Pien, maar je kunt een pb aan de moderator sturen of het vragen op hun draadje, vraag het de hulpverlener. Oké, dankjewel voor je reactie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Yes @lady jane!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden