Roberto Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Moghu iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen..fris opgestaan en nu via de douche naar het werk maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Doen we Vol. Prettige werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen frummers, Nieuwe dag nieuwe ballen, nieuwe kansen. De lucht achter de huizen hier kleurt, dat betekent dat er een zonnetje aan komt, fijn. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Mogge! leuk @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen. Ik heb me gisteren ziek gemeld, tjee....wat vind ik dat toch moeilijk. Er is geen vervanging namelijk. Maar goed, men zoekt het maar even uit zonder mij. Nu met deken op de bank. Blij dat ik het gedaan/gedurfd heb. Smaragd, Vol en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Heel verstandig Nancy. Maar kan me heel goed indenken dat je het heel moeilijk vindt... Nu echt uitzieken hoor... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 49 minuten geleden zei Ietje: Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Ietje Rapilos rosa45 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen allemaal, Gisteren een heerlijke dag gehad met vriend Later in de middag, drie uurtjes werken Morgenochtend ook, maar dan voor de middag, de sauna bespreken en voor de avond het filmtheater bij mij in de buurt Het leven lijkt wel een groot feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Goedemorgen Borretje. Bakje koffie met een lekkere krentenbol met roomboter voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 ... en een knuffel {[ ]} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Terugval, alweer nu weer nuchter, voel me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Nu ga je er weer voor, Ties? Elke poging draagt mee aan het uiteindelijke resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Ik wilde dat ik het zo positief kon inzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Het is echt waar. Heb je het filmpje van Els Noorlander wel eens gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Hoi vandaag mijn eigen verslag gemaakt op Wie is Wie,t voorstel rondje,hoop nog veel nutigge tips van jullie te leren. mvg Rapid nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Nou ik zie het even niet meer zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Ik heb een enorme kater dus drinken is geen optie, maar ben enorm down omdat ik weer gefaald heb. Ik weet niet of ik niet gewoon opgenomen moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Ties: Ik heb een enorme kater dus drinken is geen optie, maar ben enorm down omdat ik weer gefaald heb. @Ties, ik denk dat je niet teveel onnodige energie moet stoppen in weer gefaald hebben, je schuldig en rot voelen, et cetera. Ik zie dit ook niet als een terugval, maar als een uitglijder. Uitglijders kun je als leerpunt / verbeterpunt zien. Gewoon de draad weer oppakken en verder gaan met niet-drinken. Doe gewoon zoals ik doe: zet iedere ochtend, direct na het opstaan, je naam onder het dagpact. Dat kan je net dat kleine zetje geven om de eerste niet te nemen. "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" 27 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 2 uur geleden zei Ties: Ik heb een enorme kater dus drinken is geen optie, maar ben enorm down omdat ik weer gefaald heb. Ik weet niet of ik niet gewoon opgenomen moet worden. Zo herkenbaar. Wat baal je dan van jezelf. Waarom overweeg je idd niet een opname? Vanwege je werk? Je hoeft de reden niet te vertellen. Hou je goed bijeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 @nancy goed van je, nu uitzieken idd. Snap het heel goed. Toen ik mij ziek had gemeld, kreeg ik ook te horen we hebben geen vervanging. Natuurlijk trok ik mij dat aan maar dat is hun probleem. Niet ons probleem. Hier gaat het okay. Beetje down maar dat hoort bij mij. Soms heel blij en dan weer down. Komt wel goed.Lastig als de emoties/gemoedstoestand zo wisselen. Maar kan het nu wel dealen. Hoef mezelf niet te verdoven. Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Ja @Smaragd, mijn werk en mijn paard en mijn man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden