Spring naar bijdragen

Donderdag 27 februari 2020

Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Nieuwe dag nieuwe ballen, nieuwe kansen. 
De lucht achter de huizen hier kleurt, dat betekent dat er een zonnetje aan komt, fijn. 
Eerst maar een bakje 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Ties:

Ik heb een enorme kater dus drinken is geen optie, maar ben enorm down omdat ik weer gefaald heb. 

@Ties, ik denk dat je niet teveel onnodige energie moet stoppen in weer gefaald hebben, je schuldig en rot voelen, et cetera.
Ik zie dit ook niet als een terugval, maar als een uitglijder.
Uitglijders kun je als leerpunt / verbeterpunt zien.

Gewoon de draad weer oppakken en verder gaan met niet-drinken.
Doe gewoon zoals ik doe: zet iedere ochtend, direct na het opstaan, je naam onder het dagpact.
Dat kan je net dat kleine zetje geven om de eerste niet te nemen.

"Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag"

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ties:

Ik heb een enorme kater dus drinken is geen optie, maar ben enorm down omdat ik weer gefaald heb. Ik weet niet of ik niet gewoon opgenomen moet worden. 

Zo herkenbaar. Wat baal je dan van jezelf. Waarom overweeg je idd niet een opname? Vanwege je werk? Je hoeft de reden niet te vertellen. Hou je goed bijeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy goed van je, nu uitzieken idd. Snap het heel goed. Toen ik mij ziek had gemeld, kreeg ik ook te horen we hebben geen vervanging. Natuurlijk trok ik mij dat aan maar dat is hun probleem. Niet ons probleem.

Hier gaat het okay. Beetje down maar dat hoort bij mij. Soms heel blij en dan weer down. Komt wel goed.Lastig als de emoties/gemoedstoestand zo wisselen. Maar kan het nu wel dealen. Hoef mezelf niet te verdoven.

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...