CoconutWoman Geplaatst 6 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Helemaal prima Hub!!!! hub02 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Dag 10 gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Ik heb wel pizza gegeten maar dat staat niet op mijn lijstje van verboden dingen maar ik heb daar toch wel een beetje spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 6 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Dag 10 gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Geslaagd. Geen boek, geen vestje en extra badpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 5 uur geleden zei Lika: Geslaagd. Geen boek, geen vestje en extra badpak. Zo te zien is dit draadje wel een behoorlijke strop voor Bol.com. Maar goed gedaan hoor! Lika en CoconutWoman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april (46 dagen incl. zondagen). Dag 11: Totaal dagen gelukt: Let op: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hub 9 koekjes en snoep hub 1 eten/meer sporten (max 38 dagen) Rosa 10 -- Etty 9 suiker Etty 6 TV en netflix (max 42 dagen) Klaartje 9 RRR Coconutwoman 10 onnodig shoppen Ietje 9 minder online, meer lezen Ietje 7 Suikervrij/ketogeen eten/geen alcohol Lika 9 onnodig shoppen Moeps 7 onnodig eten Rosee 2 minder snoepen Rosee volgt minder telefoonschermen Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten. Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je moet alleen niet aan het eind van de vasten komen met “ik heb er 46” of zoiets. Zolang de vasten duurt mag je nog meespelen, alleen is je totaalscore dan maximaal 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. Ik denk dat het nooit kwaad kan om goede voornemens in de praktijk te brengen, dus wat houdt je tegen om alsnog mee te doen? Als je niet voldoende hebt aan één aandachtspunt mag je er ook meerdere noteren of, als je al meespeelt, er eentje alsnog splitsen. Voor @Ietje en @Moeps is voor dag 10 (nog) niets genoteerd. @Rosee, van jou houd ik iets bij als je aangeeft dat te willen. Ok zo? Zelf niet gesport, maar wel op water en brood geleefd (nou ja, zo leek het tenminste), dus ik tel dat punt voor mij lekker volledig mee. Trouwens, soms weet ik niet hoe anderen dingen ervaren m.b.t. wat/hoe ik hier bijhoud. Ik ben altijd blij met tips zoals die van Coconutwoman. Dus als je dingen graag anders ziet, voor mij is het geen moeite om iets veranderen hoor. Zo weet ik ook niet of ik moet vermelden dat iemand nog niets heeft gemeld m.b.t. een afgelopen dag. Dit is gewoon een herinnering voor hen die het misschien vergeten, meer niet. Dus echt niet opvatten in de zin van ik “moet” nog iets doorgeven als je dat niet wilt. 7 maart 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 3 uur geleden zei hub02: Zo te zien is dit draadje wel een behoorlijke strop voor Bol.com. Maar goed gedaan hoor! Het zou zomaar kunnen dat de economie in een enorme dip terecht komt. Rosee en hub02 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 uur geleden zei Etty: Oh @hub02 ik ben streng, niet gelukt qua suiker. Wel tv. Kan me je vraag wel voorstellen, alsof jij anders een oordeel moet vellen over mijn dag:) Ik zal wat duidelijker zijn, en ik heb geen opmerkingen over hoe je het bijhoudt, dank! Dankjewel Etty. En verder, ik ben eigenlijk ook wel streng voor mezelf. Misschien zijn wij soms zelfs wat te hard voor ons zelf, of we denken teveel over dingen na. Maar als ik ergens voor ga dan lukt het me ook het beste als ik heel consequent ben. Ik heb je score voor suiker aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 In principe vind ik het niet erg als een dag niet volledig gelukt is. Gaat ook om bewustwording. Te streng zijn werkt vaak niet. Ik probeer bijv er nu echt van te genieten als ik chocola eet ipv het gedachteloos naar binnen te werken en me na afloop schuldig te voelen. CoconutWoman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Van streng doen kweek je verboden vruchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Nou dat ging lekker zojuist. Eerst gevloekt en toen (hard op tegen mezelf) de buurvrouw met wie ik een conflict heb verwenst. Twee keer een tientje naar een goed doel. Foei Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Deze dag alsnog geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Vandaag geslaagd. Geen compensatie eten ook. Dubbel geslaagd eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Gister (vrijdag) een geslaagde dag. Vandaag heeft de paprikachips het gewonnen, dus niet geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Dag 11 geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 12: Totaal dagen gelukt: Let op: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hub 10 koekjes en snoep hub 1,5 eten/meer sporten (max 38 dagen) Rosa 11 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 9 suiker Etty 6 TV en netflix (max 42 dagen) Coconutwoman 11 onnodig shoppen Ietje 10 minder online, meer lezen Ietje 7 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol Lika 10 onnodig shoppen Moeps 8 onnodig eten Rosee 2 minder snoepen Rosee volgt minder telefoonschermen Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten. Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt meedoen zolang de vasten duurt, je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. @Klaartje, jammer dat je niet meer meedoet. Ik hoop dat je al de dingen bereikt die goed voor je zijn. Veel sterkte en succes met alles! @Etty, voor jou heb ik voor dag 11 (nog) niets genoteerd. @mij, Ik heb iets meer gegeten (logisch na die hongerdag eergisteren), nog niet gesport, half punt. Snoepen gaat prima, pas 1 dag gezondigd tot nu toe. 8 maart 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik ben al twee kilo kwijt. Nog twee en dan zit ik op mijn streefgewicht. Nóg twee en dan heb ik een buffertje @hub02 wil je bij mij toch maar wel invullen waar ik voor ga? Geen snoep, koek, chocolademelk en zoutjes. Ook geen gebak maar dat hoeft er niet bij, dat is de overtreffende trap van koek. Zo'n streepje staat zo kaal:) Top dat je het allemaal voor ons bijhoudt! hub02 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 @rosa45Dankjewel,, maar ik vind het bijhouden ook heel leuk, dus moeite kost het niet. Toevallig moet ik ook nog 2 kilo, en een buffertje voor de zomer kan geen kwaad, maar hoeft perse voor mij. @Etty, kijk maar lekker TV in het vliegtuig. Weet niet eens waar je heengaat, maar ik wil mee!!! Ik hoop wel dat je de kans krijgt om je vorderingen hier te blijven doorgeven. Geniet er lekker van daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik wil ook nog iets meer afvallen. Als mn financiele zaken helemaal op orden zijn ga ik weer naar de sportschool. Dinsdag heb ik een afspraak bij vluchtelingenwerk. Ik wil gratis buikdansworkshops gaan geven voor goede doelen. Ik dans zo graag, ik wil elke dag wel dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Dag 12 is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Dag 12 is gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Prima gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Vandaag wel gelukt, denk ik. Niet gezond gegeten, maar ook niet onnodig. Vanaf morgen wil ik wat 'strenger' worden. Het onnodige tussendoor eten gaat goed, maar vanaf morgen wil ik het 'nodige' eten wat gezonder hebben. Ik wil in de komende 30 dagen ook gewoon wat afvallen. Mijn telling gaat gewoon door (geen extra telling toevoegen), maar ik word wat strenger voor mezelf wil een dag geslaagd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Mijn dag is niet gelukt, teveel ijs gegeten. Jammer maar t was wel lekker en in ieder geval altijd nog beter dan alcohol morgen weer de rem erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden